pretparkgekkie05-10 Heb jij enig idee hoe vaak het druk is in de Winter Efteling? Zo ja dan weten wij beiden dat ze nooit meer dicht zullen gaan in de winter ( en terecht) , zoals ik hierboven aangaf is het aanbod prima in de Winter en zal Joris zich vanaf komende winter efteling ook weer aansluiten aan dat aanbod. Ik heb al eerder gezegd dat dat hele idee van een sluiting in de Winter nooit gaat gebeuren. Hun grootste doel is 7 miljoen bezoekers. Dat alsmaar terug vallen op die 9+ vind ik ook een beetje makkelijk. ( die bouwhekken staan er echt om op termijn bij te dragen aan het hele plaatje)
Het aantal gesloten attracties valt echt wel mee hoor : Joris ( retrack) Piranha & DvH ( altijd dicht in deze periode) en Raveleijn draait niet ( altijd in deze periode ). Dus terugkomend op wat je zegt ; nee.
Terugkomend op Toverland , die breiden ook elk jaar hun openingsdagen uit en het zou me niet verbazen dat op termijn deze jaarrond open zijn. Zelfs Walibi ruikt al enkele jaren aan de winteropening.