jeroen_twee Wolf vertelt over hoe het sprookje van Roodkapje zou gaan, als het zich in de winter afspeelde. Redelijk nieuwe show, redelijk laat gefilmd.
Marvin We krijgen voortaan weer bakjes friet in plaats van een puntzak, als dat geen klein nieuws is dan weet ik het ook niet meer 😂
Joell Marvin Als er dezelfde hoeveelheid in zit en de prijs hetzelfde blijft zie ik niet een groot probleem.
Trollenbol Ojee, ik haalde altijd een puntzak bij de Smulpaap, om vervolgens door het Lavenlaar te struinen. Deze uhh, constructie frites ziet er iets minder stabiel uit. 🙂 Gekheid terzijde, dit lijkt me een prima beslissing.
Michael De kettingen van Joris en de Draak worden deze week vervangen. Ben benieuwd wat er is ontdekt dat beide kettingen vervangen moeten worden. 🙂
Mark Er is ook een motor gespot die naar binnen gereden is, denk eerder dat dáár het defect zat en de kettingen nu maar gelijk meegenomen worden? Kan me niet voorstellen dat kettingen alleen zoveel vertraging opleveren.
Marvin Afgelopen vrijdag stonden er ook een aantal busjes van Stork bij Joris en de Draak geparkeerd. Dus ik verwacht ook dat er problemen zijn geweest met de technische installatie en de ketting nu maar meteen meegenomen word nu de motor toch vervangen moest worden.
Tim Sinds zaterdag is de bekende Pieckmuis te koop. Ik heb contact opgenomen met de Efteling en ze beweren dat deze vast in het assortiment zal gaan zitten. De muis is enkel te koop in de souvenirwinkel van het Efteling Hotel.
Michael QDude24 Dat vind ik ook wel jammer inderdaad. Dan maar even een kort een korte omweg maken, want dit is wel een must have! Gaaf souvenirtje!
Trollenbol QDude24 Waarschijnlijk omdat ze zijn gebaseerd op de muisjes specifiek uit het Efteling Hotel.
Njit QDude24 Ik vind het jammer dat het niet ook in het park zelf te koop is, vraag me af waarom er is een duidelijke koppeling met het hotel. In het park zelf zijn er ook zat te vinden maar ik kan me voorstellen dat de hotelgasten de koppeling sneller leggen. Edit: @Trollenbol was me al voor 🙂 Daarnaast zit hij in de Assepoester suite:
Marvin Echt een typisch hotelmuisje kun je het niet noemen inderdaad, dan zouden ze ook niet echt "Pieck's" kunnen zijn natuurlijk. Op Twitter meen ik van de week iets voorbij te hebben zien komen dat ze in een oplage van 1000 stuks geproduceerd zijn, maar ook dat verklaart niet waarom je ze niet in het park zou verkopen.
Progress Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat er regelmatig muisjes worden meegenomen uit de hotelkamers. Wellicht probeert men dit tegen te gaan door ze te koop aan te bieden voor hotelgasten. In het park speelt dit probleem waarschijnlijk minder. Maar als de muisjes in het hotel goed verkopen zullen we ze op termijn vast wel in de winkels in het park zien.
Njit Progress Ik zou me zomaar kunnen voorstellen dat er regelmatig muisjes worden meegenomen uit de hotelkamers. Ik mag hopen dat die stevig aan de vloer gelijmd/geschroefd/... zitten
Eduard Progress Ik zou het meenemen van de muisjes helemaal niet tegengaan ... ;-) Waar storytelling zo'n belangrijke rol speelt kan het verhaal niet dichter bij de gast worden gebracht dan dat een muisje (inkoop € 3,00) vanuit de schuilplaats in het het hotel mee naar huis gaat.