Brabander Tim eens met de bordjes dat het in prima trend is, maar die boels toiletten vindt ik toch echt zo n doorn in het oog en pretpark onwaardig
JeepeeB Voor een tijdelijke oplossing zijn dit toch prima toiletten? Wees blij dat er niet van die pisbak pyramides zijn neergezet of die altijd riekende blauwe/oranje toiletten met dat chemische zwembad erin…
Dream_wizard Jammer dat de muur bij de herauten zo kaal is, hoop dat het groen daar snel groeit, de rest is wel erg mooi behalve die potten. Daar moet ik erg aan wennen.
Marvin Daar komen de nieuwe rotsen voor de Piraña! Aanvraag vergunning voor het realiseren van gethematiseerde rotspartijen bij attractie Pirana aan Europalaan 1 te Kaatsheuvel Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning: Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, realiseren van gethematiseerde rotspartijen bij attractie Pirana (0809Z2301214 ontvangen 13-07-2023) En onderstaande aanvraag die eerder voorbij kwam is ook goedgekeurd 🙂 Marvin Aanvraag vergunning voor het realiseren van een kleinschalige horecalocatie aan Europalaan 1 te Kaatsheuvel
pretparkgekkie05-10 Marvin Maar Pirana heeft toch al rotspartijen, ik vind het er altijd goed en mooi uitzien. Heeft iemand een idee hoe deze rotspartijen eruit gaan zien.
SvenDonut pretparkgekkie05-10 Maar Pirana heeft toch al rotspartijen, ik vind het er altijd goed en mooi uitzien. Een deel van die rotsen zijn (tijdelijk) verwijderd vanwege de veiligheid.
Japser Pirana gaat 8 maanden dicht van begin November 23 tot eind Juni 2024 voor een grote onderhoudsbeurt https://www.looopings.nl/weblog/23076/Efteling-wildwaterbaan-Pirana-bijna-acht-maanden-dicht-voor-onderhoud.html
Kevjoe Dat is mijn inziens geen klein Efteling nieuws meer, wat een onderhoudsbeurt... in die tijd kunnen ze hem bijna volledig opnieuw bouwen. Ik ben benieuwd welke werkzaamheden ze gaan uitvoeren in deze onderhoudsbeurt.
pretparkgekkie05-10 https://forum.pretpark.club/d/3017-piranha-dicht-voor-groot-onderhoud Hier kun je het erover hebben, want zo'n onderhoudsbeurt is natuurlijk niet echt klein😉
Eftelabbo https://www.looopings.nl/weblog/23079/Efteling-treft-voorbereidingen-voor-gloednieuwe-boten-bij-Gondoletta.html Zouden er inderdaad nieuwe boten komen? Ben benieuwd hoe deze er uit gaan zien.
pretparkgekkie05-10 Eftelabbo Als ze dit doen hoop ik ook dat ze meteen een overkapping gaan plaatsen, het is daar echt niet de toen zowel als bezoekers als medewerkers
Tim Toch opvallend dat een van de populairste figuren van je park midden in de zomer niet te zien is.
Eftelabbo https://www.looopings.nl/weblog/23080/Efteling-denkt-na-over-nieuw-interieur-voor-souvenirwinkel-Efteldingen.html Efteldibgen wordt opgeknapt. Hopelijk een meer chique uitstraling.
Mich Eftelabbo ik vraag me af of het nog een souvenirwinkel zal blijven? Met de opening van 2 nieuwe winkels in 2024 kan ik me niet voorstellen dat ze hier nog veel tijd en geld gaan insteken voor de periode die nog rest.
pretparkgekkie05-10 Mich Maar wat denk je dan dat hier gaat komen, een souvenirwinkel is het logisch, iets anders zou ik op deze plek niet verwachten🤔 Heel misschien een restaurant, maar dat staat niet mooi als je net binnenkomt.
Mich pretparkgekkie05-10 ik hoopte ergens dat Efteldingen zou blijven en er geen souvenirwinkel kwam in het nieuwe hotel..
Mathijsdehaas-2002 Misschien dat de gastenservice verplaatst gaat worden naar Efteldingen? Heb ooit ergens voorbij horen komen (weet niet meer zo gauw waar precies) dat de Efteling een van de weinige parken is dat geen gastenservice heeft ná binnenkomst van het park. Zou er denk ik wel een geschikte plek voor zijn.
Loekiloeki Mathijsdehaas-2002 Klinkt niet gek. Het maakt de komst van zelfscankassa’s alleen wat onlogisch.
mikeee Mathijsdehaas-2002 Zeker ook als in de toekomst de ticketcontrole wellicht onder de Arcade van het hotel plaatsvindt. Dan kan het een prima functie zijn als algemeen Efteling informatiepunt.
Mathijsdehaas-2002 Loekiloeki Misschien is dat een tijdelijke test om te kijken of dat goed werkt om het later definitief te implementeren in de nieuwe souvenirwinkel(s) in het Efteling Grand Hotel?