Piet_Verdriet scagen Zou dit effect niet logischer zijn als het paleis verschijnt in het begin en weer verdwijnt op het einde van de rit? Zodat de hele beleving maar een “Fata Morgana” is geweest.
Vincent bron: Niels Kooyman De hekken op het eerste deel van de Pardoes Promenade zijn vervangen voor een haag.
Japio Arathonk Bah, nee zeg. Dat waren gewoon bakstenen muurtjes. De Promenade had altijd al een schreeuwend gebrek aan groen. Wat mij betreft halen ze die waterpartijen ook weg en plaatsen ze daar bomen en borders.
Pretparkgenot Japio Ik hoop ook op een mooie groene laan, het park heeft veel ingeleverd aan mooie paden dus dat mag zeker terugkomen.
Station-de-Oost laurenstp Toch wel content te zien dat Jeroen de video presenteerde en vertelt dat hij het gaat ontwerpen. Niks mis met Sander hoor. Maar heb meer gevoel met de tekeningen van Jeroen. Ben heel benieuwd. (Hoor je nu een kat of een viool in de video..?) Edit: @Loekiloeki Ik hoor hem nu ook. Thuis wat harder gezet, zonder omgevingslawaai.
Loekiloeki Nils Jeroen Verheij werkt aan dit project en ze hinten naar een kat, althans zo lijkt het. Verder weinig informatie. https://scarezone.nl/2022/05/16/ontwerper-jeroen-verheij-werkt-aan-vervanger-spookslot-in-de-efteling/
Eftelflags Ik vind dit toch best netjes hoor. Die scherpere knik zorgt voor een spannendere zichtlijn. Geen lange weg meer. Mooie entree!
mikeee Eftelflags Vind het er zo toch best groen uit zien, ondanks alles wat er is weggehaald. Oogt op deze manier een stuk overzichtelijker.
Ruubje mikeee Vind het er zo toch best groen uit zien Omdat de pardoes promenade al overvloedig groen was en met een stukje minder groen is het nog steeds erg groen. En het is nu ongeveer de groenste tijd van het jaar.
rambo1990 Overzichtelijker, ruimtelijker, rustiger. Misschien ook wel deels spannender omdat de laan lang is en na de knip je het paleis ziet verschijnen. De entree van het restaurant bij Fabula nog fatsoeneren en het plaatje is compleet.
Loekiloeki Ik weet niet of dit al ergens voorbij is gekomen maar de Efteling is op zoek naar acteurs voor een dagelijkse productie in oktober. Wat zou dit kunnen zijn? Normaal is er toch geen event of extra entertainment in deze maand? https://www.efteling.com/nl/werken-bij/operatie/auditie-park-productie-acteuractrice-5592