Trollenbol Super dat het ein-de-lijk is gerepareerd, maar om nou slingers op te hangen omdat een miljoenenbedrijf er na twee jaar in is geslaagd een lampje te vervangen? Het blijft ronduit beschamend.
Eftelmar Medewerkers zijn het lurk en limoen huis aan het observeren met (hoogstwaarschijnlijk) ontwerptekeningen. Kan dit betekenen dat deze weer open gaat?
Luukreijntjes Eftelmar Maandag waren ze ook al druk bezig. Dat was bij het Leunhuis in de buurt. Daar stonden 3 medewerkers op die verhogingen bij de lolwippen te onderzoeken, achter die planten voor in de foto zo ongeveer (zie foto); dus meer aan de rechter kant van die verhogingen. Daar keken ze in een muurtje; leek wel een soort plantenbak in de muur. Die hadden tevens papieren in hun hand. Eentje was ook bezig in een kastje in de muur. Dat was in de rechter muur van het Leunhuis. Zou dus ook gewoon over het hele Volk van Laaf kunnen gaan.
asuran Gusto dit gebied was toch bestempeld als ''uitbreiding efteling park'' in het goedgekeurde masterplan?
Gusto asuran Het lijkt mij dat als de uitbreiding efteling mogelijk is er ook een parkeerplaats tijdelijk van gemaakt kan worden. Uitbreiding gaat toch echt wel nog 15 jaar minstens duren aan die kant gok ik.
JrmWrm Volgens mij is dit de parkeerplaats waarvoor ze een vergunning hebben aangevraagd om m tijdelijk te verharden voor zolang de werkzaamheden op de hoofdparkeerplaats nog bezig zijn.
Dutch23 Nog even en we kunnen niet meer klagen over de Efteling. De onderhoud-kraan staat ruim open en dat was ook zeker nodig. Toch wel fijn dat het park er straks in het hoogseizoen weer helemaal top bij ligt.
JaydenCKO Bij sommige abonnementhouders van de Efteling is magazine Wonder vandaag op de deurmat gevallen met veel nieuws! Er komt onder andere een Efteling concert, nieuwe souveniers en de openings datum van het pop-up sprookje is bekend: 28 maart! Edit: ik zie dat de eigenlijke aankomstdatum voor dit magazine op 14 maart is. Blijkbaar heb ik hem te vroeg ontvangen! Heb de primeur te pakken volgens mij😅
John JaydenCKO het valt ons op dat je je bericht inmiddels 2x verwijderd hebt. Dit hoeft niet. Sterker nog, het is dermate nieuwswaardig dat we het liever online houden. Vandaar ook dat ik je berichten zojuist nog eens terug geplaatst heb. Mocht je hier verder iets over kwijt willen: mail ons even op team@pretpark.club
laurenstp Over Klein Efteling nieuws gesproken: https://www.looopings.nl/weblog/19227/Mini-Efteling-in-Nieuwkuijk-gaat-na-37-jaar-definitief-dicht.html?fbclid=IwAR1ld9IaNVMfqF6A-DtasuZJRWj2yn7Ij9IIzg9_LJoysy4W1ajl1C89LGU
Marvin Ruubje Ik vroeg me af: wordt dat huis ook bewoond door mensen? De ouders van de oprichter wonen nog steeds in dat huis inderdaad. Begrijpelijk dat de Mini Efteling niet eeuwig kon duren op deze manier. Maar ergens toch ook wel jammer dat het verdwijnt.