The_Bullgod Naast Six Flags Fiesta Texas heeft ook Six Flags over Georgia een Skyline Attractions P'Sghetti Bowl coaster aangekondigt voor 2023. Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/new-six-flags-over-ga-ride-to-be-announced-tomorrow.46023/post-1147796
Niek Even de hinderlijke 'd' in de titel vervangen door een 't'. Ik word er niet heel warm van overigens, maar wellicht is het interessant voor de beoogde doelgroep.
The_Bullgod Niek Ik word er niet heel warm van overigens, maar wellicht is het interessant voor de beoogde doelgroep. Voor de beoogde doelgroep, zal dit vast wel interessant zijn. Maar net als jezelf, ben ik daar ook geen deel van.
ArcovandenBroek Niek Even de hinderlijke 'd' in de titel vervangen door een 't'. Pas je ook even die hinderlijke t in de openingspost aan? 😉 SF Over Georgia krijgt regelmatige goede investeringen, maar of dit er eentje is? Ben wel benieuwd naar de ritervaring.
The_Bullgod De locatie in het park waar deze nieuwe coaster zeer waarschijnlijk zal komen, is de locatie van de voormalige Splashwater Falls ride. Mogelijk zorgt dit er ook voor dat die lelijke betonnen bak, welke nu nog over gebleven is na de sloop van Splashwater Falls, dan ook eindelijk gesloopt word. Bron: https://screamscape.com/html/six_flags_over_georgia.htm
Philosopher Vandaag worden er nog meer Six Flags-attracties aangekondigd in de loop van vandaag.. Voor het eerst sinds zomer 2019.
Njit Ben benieuwd hoe ruim de karretjes van deze 'kiddie' zijn. Van hun site: The P’Sghetti Bowl train consists of six two-person cars, each able to comfortably sit an adult and child or two children. The inclusive design allows for riders as short as 36 inches [91.4 centimeters], but adults can also ride. Each pair of riders is restrained by a single T-bar with foam padding for rider comfort. Individual lap bars and seatbelts are available at a customer’s request.
scagen Dit zijn de raarste lifthills die ik ooit heb gezien... https://www.facebook.com/share/r/qoZrzMEwYbkcyvSi/?s=chYV2B&fs=e
Cornelius scagen het ziet er inderdaad bijzonder uit, maar kwa techniek is het niet meer dan een bandenlift.
The_Real_Infernape En ook deze versie van Kid Flash is inmiddels open gegaan of gaat vandaag open vanwege het tijdsverschil. Volgens RCDB is die in Fiesta Texas open gegaan op 4 november en deze op 5 november.
pretparkgekkie05-10 The_Real_Infernape Best wel een leuk ding, zou niet misstaan in een Hellendoorn of SLagharen misschien zelfs niet in een groot park als Toverland/Movie Park
Steven Een superleuke kinder / familiebaan, ook zonder die ledpanelen. Enige wat ik persoonlijk anders gedaan had was er een möbius van gemaakt. Aangezien je 2 rondes doet is het toch leuk als je ze dan meteen beide doet! Qua layout had het ook prima mogelijk geweest.
Cornelius Steven ware het niet dat er dan ook meer blokken in de baan hadden moeten zitten. Nu heeft ie er maar 2, dus dan kan je maar met 1 treintje draaien 😉 Leuk product, hopelijk is dit wel een succesnummertje voor Skyline Attractions.
pretparkgekkie05-10 Steven Zou inderdaad wel leuker zijn geweest, hoef je minder vaak in de rij te staan en kun andere achtbanen doen😉