pretparkgekkie05-10 The_Bullgod Eigenlijk zou je hier toch juist Mario willen, in zo'n park. Ik zou jurrasif world eerder ruilen met de minions als het om families gaat met jonge kinderen.
Japser Leuk park met allemaal namen die mijn zoontje zo kan benoemen dus erg geschikt voor families dit. pretparkgekkie05-10 Ik zou jurrasif world eerder ruilen met de minions als het om families gaat met jonge kinderen. Mijn 6 jarige is gek op Jurrasic Park/World. Dino's zijn alles voor hem op het moment dus ik denk goede keus, wel had ik inderdaad Mario ook nog toegevoegd.
The_Bullgod pretparkgekkie05-10 Eigenlijk zou je hier toch juist Mario willen, in zo'n park. Tja, ik zou ook niet weten waarom ze dat niet gedaan hebben. Misschien dat het volgens hun contract niet mag of dat het er pas in de volgende uitbreiding bij komt........ Ik weet het niet.
Quefox_ pretparkgekkie05-10 Ik zou jurrasif world eerder ruilen met de minions als het om families gaat met jonge kinderen. De Minions krijgen volgens de geruchten al een plekje in het park. Daarnaast is dat Jurassic World gebied ook niet zo raar, er zijn al diverse animatieseries binnen de Jurassic Park/World brand, lijkt me dan ook een no-brainer dat het daarop gebaseerd wordt. En zoals Japser al zei: dino's zijn bij veel kids gewoon een hit. Het enige echte gemis is Mario, maar daar zal ongetwijfeld een reden voor zijn.
QDude24 Mario is misschien niet toegevoegd omdat daar wellicht in een nieuwe deal voor zou noeten komen, aangezien de orginele deal puur voor 4 parken was (Japan, Hollywood, Epic Universe en Singapore)
Convival Ik denk dat een Nintendo-IP te duur is om terug te verdienen voor een kleinschalig parkje als dit.
QDude24 Attracties die opvallen; dubbele twist 'n' splash (lijkt op een Zamperla variant), Metallbau Emmeln Flying Wheel, Zweefmolen, Jets, Een balloon tower, Zamerpla Jumpin' Tower, Rockin Tug, 2 achtbanen en een rapid river.