FloridaMan Toch wel bizar hoe dicht die drones op de bouwplaats (mogen) komen. Niet dat we klagen, heerlijke beelden 🙂
DaltonTerror FloridaMan Ik dacht hetzelfde. Maar in hoeverre zou Universal hier zelf niet wat mee tussenzitten? Of het gedogen. Het maakt de anticipatie voor het park alleen maar groter, gratis reclame eigenlijk al. En hun echt grote kleppers zitten toch allemaal binnen, die kunnen ze makkelijker geheim houden.
Niek FloridaMan Toch wel bizar hoe dicht die drones op de bouwplaats (mogen) komen. Volgens mij zijn het helikoptervluchten. Met Bioreconstruct wel dacht ik, die pakt volgens mij met grote regelmaat een chopper om van daaruit foto's te maken. Correct me if i'm wrong, maar ik dacht dat ergens gelezen te hebben.
Convival Jailsamer niet per se de opening, maar wel voor september 2025! Als het park niet open is ga ik niet eens naar Orlando dan 🙂
Vermote Zou dit de snelheid zijn die ze effectief gaan gebruiken? Mack heeft in het verleden met andere banen sneller getest die in testmodus waren. Maar als dit de snelheid zal zijn die we mogen verwachten zullen dit twee topbanen zijn!
Coasterfrenzy Sommige stukken zien er heel goed uit, andere stukken vind ik dan weer erg traag uit zien.. maar goed: We weten natuurlijk nog niet of dit al de eind snelheid is. Er moeten tests gedraaid worden met de minimum snelheid en wellicht dat ook hier weer testen gedraaid worden met een hogere snelheid dan nodig.
Convival Jailsamer Ik denk een uitgebreide aankondiging van het gebied van How to train your Dragon 🙂.
Hjalmar Mensen met een Chronos toren, hebben de nieuwe medaillon ontvangen en deze is van How To Train Your Dragon.
BlueSpirit De aankondigingsvideo: En nog enkele sfeerbeelden: Meer info en bron: https://blog.discoveruniversal.com/news/details-revealed-about-how-to-train-your-dragon-isle-of-berk/
Pretparkgenot BlueSpirit Ik vind het niet zo overtuigend als themagebied, lijkt mij een stap terug als ik het zo zie (vergeleken met het Super Nintendo gebied of de Harry Potter gebieden). Vind sommige stukken een beetje Bobbejaanland Land of Legends achtig.
Quefox_ Dat ziet er heel tof uit! Alleen jammer dat dat theater dan weer in een geschilderde loods terecht komt. Doet een beetje afbreuk aan het geheel als je het mij vraagt.