_Marielle_ Super leuk weer een fotowedstrijd! Ik heb mijn best gedaan om een mooie foto in te sturen! ๐
The_Bullgod Ik ben het afgelopen jaar niet naar echt veel parken geweest, maar er zal vast nog wel een leuke foto tussen zitten, welke goed is om mee te kunnen doen.
MrRC Ik heb afgelopen jaar helemaal GEEN pretpark bezocht. Dus heb ook geen foto('s) Maar extra leuk voor de mensen die nu stress hebben om de beste foto('s) in te sturen. Leuke toevoeging aan het forum. ๐๏ธ
Jules StefanV Ik blijf zelden echt lang staan voor het perfecte shot, maar die middag dacht ik "even op een treintje wachten hier." ๐
FlyingTimo Jules "even op een treintje wachten hier." Diskwalificeer je jezelf nu niet? Je mag niet hinten naar wat er op jouw foto staat?
QDude24 Nou, het was lang piekeren over welke foto ik in zou sturen, maar ik heb dan toch een keuze gemaakt!
MisterDream Een superleuke wedstrijd ! Vorig jaar onverwacht gewonnen, wat ik best een eer vond en met plezier doe ik opnieuw mee ๐ Succes aan iedereen en kijk uit om alle fotoยดs te zien !
Jules FlyingTimo Als Teamlid en woonachtig op een ander continent maak ik sowieso al geen aanspraak op de prijs.