wh_k Die "leuning" aan de muur, zou dat gaan fungeren als een soort hangtafel? In dat geval moet ik namelijk gelijk denken aan een koffiebar.
Markiewong wh_k Volgens mij wordt dat gewoon een plank om je drinken op te zetten zoals je vaak op het station ziet. Tenzij je dat natuurlijk bedoelde met hangtafel 🙂
Loetwiek Zoals die winkel er op de plattegrond uitziet, lijkt het me dat de winkel het Koetshuys van de eerste tekening zal worden...
Ruubje Op de kaart niet bepaald een eyecatcher. Dus ik verwacht er niet al te veel van (lang geen zelfde attractie-kracht als Octopus vrees ik)
Brabander Ik denk echt dat het vooral functioneel is dit gebouwtje, met een beetje souveniers en snacks en een goede wc unit. Of het echt het koetshuis wordt vraag ik me af, maar dat is nog afwachten
Arathonk Volgens mij komt er nog een echt groter horeca punt toch? Dat was wel ooit ergens gezegd, ik ben er ook altijd vanuit gegaan dat dit enkel toiletten met een kleine winkel + klein horeca uitgiftepunt en er later nog egens anders horeca komt.
Limburgleef Nieuwe houten elementen! Via @coshira_ op twitter. Ik vind het er prachtig uitzien!! Gaat heel gaaf worden denk ik.
Ruubje Ik ben ook al enthousiast door dit. Al wordt het waarschijnlijk meer een huiverdorp dan een huiverwoud
Michael Jules bij Krumel was het hele skelet van hout, dat heeft bij mij toch nog net wat meer waardering dan hoe deze gebouwtjes op worden getrokken met daar in het hout verwerkt. Ik ben afgaande op de tekening van de plattegrond niet enthousiast over de vorm en look van het gebouw. Dus dan kan het straks alleen maar meevallen 😃
rambo1990 Tjah, het is een functioneel gebouw. Het is ook niet direct een gebouw wat van alle kanten bekeken wordt (niet zoals bij Krumel waar je van alle kanten er tegenaan loopt. En voor de bouwtijd en functie van het gebouw lijkt me deze bouwstijl prima
Marvin Nog wat foto's van afgelopen vrijdag, het wordt best een sjiek gebouwtje met die grove houten details!
JeepeeB Marvin Dat houten detail is waanzinnig goed gelukt, duurt even maar dan heb je wel een prachtige boom. Of doelde je daar niet op? 😂 Maar serieus, dit gaat volgens mij een heel mooi gebouw worden waar we zeker jaren plezier van gaan hebben!
Ronny Mooie steen, mooi hout, bij deze foto`s krijg ik alleen het gevoel dat het wel erg "rechthoekig" is. Ik wacht de vorderingen met belangstelling af.