Dutch23 Ik vraag me nog steeds af of deze twee gebouwen een gebouw moeten gaan lijken of juist twee verschillende. Het winkeltje grenst in feiten meer aan Piraña dan Huyverwoud straks, dus ik zie het nog wel gebeuren dat de winkel een neutrale uitstraling krijgt en het toilet meer in de Huyverwoud stijl gebouwd wordt. En dat dan door middel van beplanting tussen beide gebouwen lijken het twee aparte gebouwen. Maar misschien heb ik het mis.
Jacko Eigenlijk best apart hè? Een splinternieuw gebouw maken om het er zo oud en vervallen mogelijk uit te laten zien 😄 Dutch23 Ik vraag me nog steeds af of deze twee gebouwen een gebouw moeten gaan lijken of juist twee verschillende. Het zou wel leuk zijn wanneer men 2 verschillende gebouwen maakt waaraan men wel kan zien dat het ooit 1 was. Past mooi in het gebied denk ik.
Ruubje Nu het verticaal gaat heb ik het gevoel dat dit jaar voorbij gaat vliegen en we er in 2024 eindelijk van kunnen genieten
wh_k Zie wel gebeuren dat ze hier gaan experimenteren met een nieuwe food concept. Hier in de buurt heb je natuurlijk al Bäckerei Krümel, Frau Boltes Küche, Fabula, Het Seylend Fregat.. Dus wellicht een concept met take-away sandwiches o.i.d.?
JTaylor wh_k Het Seylend Fregat ligt helaas dood en begraven ondertussen 😉 Ik vermoed dus dat het aanbod van het nieuwe horecapunt hier op zal gebaseerd zijn (koffie, kleine snacks).
Ruubje Dutch23 Dit worden toch een winkel en toiletten? Inderdaad. Waar moet dan nog een horecapunt komen. Komt dat dan in het attractiegebouw zelf?
Tonnie RoelRoel Het valt ons in negatieve zin op dat je regelmatig met sarcastisch oneliners reageert op engelstalige woorden, het lijkt erop dat je je stoort aan Engels taalgebruik, maar buiten dat wij dit geen probleem vinden voegen de reacties weinig zinvols toe aan de discussies op het forum, en we verzoeken je ook dit achterwege te laten
Pretparkgenot Ik verwacht de suikerspinnen en popcorn toch wel terug, dat loopt als een tierelier en kost geen drol.
Arathonk Ik had begrepen dat er een klein horeca uitgiftepunt zou komen in dit gebouw, en ook nog grotere horeca ergens anders in het themagebied.
Station-de-Oost Ik heb er geen foto van, was van de week even een rondje lopen door het park. Aan de kant van het oude terras hebben ze nu hele mooie houten balken geplaatst. Ruw en donker bruin. Ziet er gelikt uit hoor. Ze zijn lekker bezig daar.
MrRC Marvin Zijn er al foto's vrij gegeven hoe het uit moet gaan zien als het klaar is ? Misschien dat ik ze gemist heb ik het topic.