R013 Heb je natuurlijk gelijk in , alleen is het onnodig je punt zo’n beetje een op een te herhalen. Vooral als het altijd dezelfde zijn die alweer problemen zien nog voor ze af zijn. Dan vraag je om eentonige herhaling terug. Het begint er gewoon sterk op te lijken dat sommige het nodig vinden elkaar te beschermen op dit forum. Ik begrijp best dat er forumleden bevriend zijn maar ik ben het spuugzat dat figuren als Quefox het nodig vinden alleen te reageren met een op de man af reactie terwijl het niet eens op hem gericht is.
Volgens mij gaf ik gewoon een nette reactie maargoed , altijd als mijn username boven drijft zit dit zelfde groepje klaar met moderators en al.
R013 Zoals ik net al zei is dit een discussieplatform. Daar bestaat de kans dat mensen dezelfde mening hebben en inderdaad ook de kans dat een aantal keren diezelfde mening voorbij zal komen. En dat moet ook gewoon kunnen of men iets nu lelijk, leuk, mooi, tof of wat dan ook vindt. Vaak zitten er toch nog wel wat nuances in dit soort meningen die ze toch nog wat afwijkend maken of misschien anderen weer een andere invalshoek geven om te reageren.
In jou laatste 3 posts (inclusief degene waar ik nu op reageer zitten "op de man" reacties verwerkt, dat vinden we gewoon niet nodig. Een discussie scherp voeren is helemaal prima, maar houd het wel netjes.
Tot slot wil ik je nog even meegeven dat ingrepen, zo ook deze, bijna altijd worden gedaan op basis van de rapporteerfunctie die dit forum heeft waar ieder clublid gebruik van kan maken. Ook voor jou geldt dat als je het idee hebt niet juist behandeld te worden je dit kenbaar kan maken via deze functie. Wij zullen als Team de situatie dan beoordelen en zo nodig bijsturen of ingrijpen.
Daarmee vind ik dat we deze discussie achter ons kunnen laten en verder met de inhoud. Hier verder nog op terug komen in dit topic is niet gewenst.