Credits: Eftelingfan
Toch goed om te weten dat een oude, vertrouwde vriend een oogje in het zeil houdt tijdens de bouw!
Credits: Eftelingfan
Toch goed om te weten dat een oude, vertrouwde vriend een oogje in het zeil houdt tijdens de bouw!
Ze gaan een soort van verticaal
Eerste nieuwe thema-elementen voor Danse Macabre?
Wat bewegende beelden!
Nu wordt het echt, echt leuk! De Abdij gaat de hoogte in.
bekisting om straks het beton te storten
Ik ben wel benieuwd waarom hokje 1 niet zo is gedraaid dat die in 2 past. En daar weer een geheel van wordt gemaakt. En wat er dus precies met 2 staat te gebeuren. Op de concept ook niet veel van te zien. Vermoed dat 1 een trappenhuis wordt. Maar de toekomst zal dit uitwijzen.
Foto: @Coshira op twitter.
Station-de-Oost Waar wijs je naar, de bouwhekken? Snap het even niet.
Trollenbol
Die kubus die ze aan het bouwen zijn...
Waarom die niet in de oude toren is geplaatst.
Trollenbol Waar wijs je naar, de bouwhekken? Snap het even niet.
He gelukkig, ik ben niet de enige Het enige wat omcirkelt is met verwijzingen naar de tekst is de 1 en 2. Maar daar kan ik ook niks aan vastknopen want dat zijn gewoon bouwhekken. Of staan er teksten op de hekken die mogelijk iets kunnen betekenen?
Ik pak m ook ff niet, bedoel je dat ze 1 van de 2 uitbouwen van het hoofdgebouw in de holte van de oude toren hadden kunnen plaatsen?
Volgens mij is de kubus (hokje 1?) een technische ruimte voor de attractie. Ik dacht dat dat ooit hier op het forum voorbij was gekomen. Ik verwacht dus niet dat hier een gang/trappenstelsel zal komen.
Wat er met de oude toren gaat gebeuren is ook nooit gecommuniceerd. Enkel dat deze bewaard bleef. Maar deze was op de bouwtekeningen die toendertijd inzichtelijk waren, ook niet meegenomen. Dus ik verwacht wellicht een stukje (buiten) wachtruimte, maar dat zal echt afwachten zijn tot hier mee duidelijkheid over komt.
BlueSpirit die toendertijd inzichtelijk waren, ook niet meegenomen
Die hoeft misschien ook wel niet meegenomen te worden in nieuwe bouwplannen omdat deze al bestaand is.
RingelbergNick o oh het blad komt aan de bomen
Geertmans
Daar zijn oplossingen voor
Muren