1991 M&M: RJJ 😉 Of nee toch niet.
Dit soort van reacties zorgt er uiteindelijk ook voor dat parken er voor kiezen om minder dingen te delen en mensen meer te beschermen hiervoor. Dat komt uiteindelijk niemand ten goede.
Ik sluit mij volledig aan bij @Eftelflags. Zijn laatste verwezenlijkingen zijn misschien niet voor elke doelgroep, maar als ik soms lees wat er over hem geschreven wordt, dan voel ik toch echt wel plaatsvervangende schaamte.
Behandel een ander zoals je zelf behandeld wilt worden, en in plaats van af te breken of steekjes uit te delen, probeer opbouwend te zijn of niet enkel op het negatieve te focussen.
Het maakt het leven direct een pak aangenamer.
-Thijs- Betekent dit dan dat het 'wezen' op het logo nou die kat is, maar dan vervloekt? Of is het gebaseerd op iets uit het Spookslot?
Daar lijkt het mij inderdaad wel op te wijzen. De originele afbeelding van dat wezentje komt van ontwerptekeningen voor het Spookslot maar is er nooit in gebruikt, maar later wel in de kantelkamer van Fata Morgana.
Maar ik vermoed dat die kat er inderdaad voor heel wat gaat tussenzitten. Waar blijft de tweede making off? 😃