Piet_Verdriet het zou niet de eerste keer zijn dat de Efteling 'liegt' over dingen zoals het eerder openstellen of de invulling van het een en ander, dus wie wat we komende maanden nog kunnen verwachten. Ik merk als ik in het park ben dat de bouwhekken en kijkgaten in huidige vorm ook al aardig de aandacht trekt bij het grote publiek dus geprikkeld wordt men denk ik sowieso wel, plus ik verwacht nog wel een stevige reclamecampagne.
De invulling van het begraafplaatsje kunnen we denk ik ook wel bedenken als we met de knipoog naar het Spookslot ernaar kijken; een begraafplaats die tot leven komt met bewegende zerken etc.. ik ben benieuwd hoezeer we de rustige serene sfeer van het oude 'heksenpad' gaan ervaren of dat hier een soundscaping met decorstukken gaat zijn.
De gangen van de uitgelekte binnenfoto's voelen wat krapjes aan, maar daar is het denk ik ook nog een veels te vroege foto voor. Maar ik kan me wel voorstellen dat dit met de juiste belichting en geluiden een behoorlijk spannend gangetje kan worden.