Arathonk En bij DM zou je(helaas) niet eens in die hoek moeten kunnen komen, dus dat is ook geen issue lijkt mij.
Dat zou raar zijn, dan hebben ze dat stuk spookslot voor niks laten staan, staat er pal naast. Als je PandaDroom gaat bezoeken en de hekken zijn weg ga je het gelijk zien, ja tenzij ze er een struik voor planten, maar ik weet niet of een nette groene "hier is niks te zien" struik thematisch wel klopt.
Robkuh84 Bij het paddenstoelen parcours staat de trafo achter een paddenstoel bijna tegen de struiken aan. Ja, deze is (gelukkig) groen.
Bijna tegen het huisje zul je bedoelen, als je het parcour inloopt zie je het meteen.
Bron foto
Bij de oude Tuffer heeft men ook de trafo bij de kapotte tuffer vermomt met kisten, en het eerder genoemde voorbeeld bij de Baron, waarom kon het daar allemaal wel, en hier niet? Ik ga er maar gewoon vanuit dat het nog niet af is, want ik hoor mensen diezelfde zin al typen.
Robkuh84 Dit hele gebied is aangekleed als een Duits bergdorpje. Ook daar staan wel eens trafo's.
Raar argument, dus als ze naast Backerei Krumel een kolencentrale gaan bouwen dan is dat ook niet uit de toon, want daar staan er ook zoveel van in Duitsland?