BramVeen Wauw, niet meer kijken, wat een uitvinding! Ik zat me ook al te ergeren aan al die reclames op tv maar die heb ik zojuist uit het raam geflikkerd en bij deze is mijn probleem opgelost.
Natuurlijk, ook ik geniet stiekem van al die leaks, maar het gaat me om het principe. De Efteling is beslist niet terughoudend in het delen van informatie en heeft een prachtige campagne met making ofs lopen. Desondanks zijn wij als community nooit tevreden en dan krijg je dit soort aandachtsgeile accountjes op social media die illegale content delen. Die spelen daar gewoon slim op in. En vervolgens gaan we ze onthalen als helden ook nog. En dan bij de volgende making-of klagen dat er weinig nieuws werd getoond zeker? 🤡
Dat dit soort materiaal een aantal jaar na de opening z'n weg naar buiten vindt, als de hype er allang vanaf is, hartstikke tof, ga je gang. Maar nú, juist op het moment dat we in spanning gehouden zouden moeten worden? Van mij hoeft het niet. Kunnen we nou niet gewoon éven genieten van het moment in plaats van alsmaar door, door, door te willen?...