Dutch23 De laatste details komen nu echt in het gebied! Een vaandel met daarop de aankondiging van het beruchte muziek concours. Bron: Remko
kraakstoel Het ziet er mooi uit, maar voelt op de een of andere manier ook als een random vlag (voor mij, iemand die de story in die making offs niet kijkt)
R013 kraakstoel Volgens mij komt het orgel er letterlijk bij te staan. 1+1 😁 On : Prachtig! Nog heel even geduld en we mogen er eindelijk in!
JeepeeB kraakstoel ik snap wat je bedoelt, en mijn verklaring zou zijn dat de vlag/banner een tijdelijk iets zou zijn en om dan de aandacht te trekken iets uit de toon moet vallen. Zie het als een heel oud schreeuwerige bushokjesposter, die vallen ook altijd behoorlijk op met gillende kleuren.😝
KnipperendSein Oei ik vind die vlaggen een beetje uit de toon vallen. Sluit inderdaad aan bij het thema en de stylo maar voelt een beetje als een afterthought. Hopelijk tijdelijk.
Niek Hm, die banners geven mij een beetje een piratenvibe, en dat lijkt me niet de bedoeling. Ben ik de enige? Of meer mensen die er zo over denken?
kraakstoel Niek Niet per se piraten vibes, maar het past wel goed bij DVH of bij Joris en de draak ofzo
Bacchus kraakstoel Thematisch is het bedoeld als een verweerde vaandel voor het aangekondigde concert van de dirigent denk ik. Door de wind en jaren verweerd. Dan is het logisch en te verklaren
Mark Dit lijkt me tijdelijk? Of mis ik je knipoog? 😂 Volgens mij moeten ze met de zilveren bolletjes vast aan de lege zilveren buis die je richting de onderzijde ziet?
BlueSpirit Dit lijkt mij inderdaad ook erg tijdelijk. Verder valt nu ook gelijk op dat het om een soort plastic-achtig materiaal gaat. Gezien de weersomstandigheden en onderhoud snap ik keus, maar het komt wat goedkoop over. Als dit er niet had gehangen, had ik het ook wel prima gevonden...
Rky1989 Deze zijn niet tijdelijk lijkt me, staan al op de eerste schetsen. Zijn altijd al ingetekend dus
Thomatio Dutch23 Ik vraag me wel af wat dit is. Zomaar een losstaand houten gebouwtje? Of hoort dit ergens binnen te gaan staan.
Trollenbol Dat ziet er mooi uit zeg! Het instrument in de vitrine links is een sitar, hetzelfde instrument dat in de voorshow van het Spookslot, in de Ronde Zaal en bij de Oosterse Geest, te horen was. Mogelijk gaan we hier dus diezelfde audio weer horen?
Progress Trollenbol Mogelijk gaan we hier dus diezelfde audio weer horen? Dat denk ik ook! Ik denk dat je het hoort als je, door de gebroken ruit, die sitar aanraakt. Want daar nodigt dat gat in de ruit natuurlijk toe uit.
EdwinL Thomatio het staat wel aangegeven op de plattegrond dus denk niet dat die naar binnen gaat. Ben zeker benieuwd wat het is want heb geen idee. Piet_Verdriet
Dutch23 Thomatio Volgens mij blijft het buiten staan. Ik heb nog geen idee wat het is. Het lijkt wel een altaar. Er staat wel iets geschreven in de gouden plakkaten op de blokken die aan de voorkant uitsteken. Misschien worden hier offers en kostbare spullen neergelegd om het Onnoembare tevreden te houden? En zou de viool hier misschien uitgehaald zijn? Ik roep maar wat in het wilde.