FunExplorer Japio Ik ben ook erg benieuwd naar de manier waarop ze de rijen van 7 (en 6 in de achterste rij), helemaal en soepel vol gaan krijgen. Niet alleen per bank maar ook per rij groeperen? Anders krijg je dat mensen die naast elkaar willen zitten niet in dezelfde rij passen, wat zeker voor meer verwarring en vertraging zal zorgen
Hier even wat serieuzer op ingaand, kijkend naar de video van Looopings en de making off valt mij het volgende op op de brug vlak voor de entree:
Vlak voor het het gebouw in gaat zijn er 4 rijen te zien richting de entree en 1 pad het bos in (het hazen pad?) van verschillende breedtes.
Gezien we 6 banken hebben van elk 18 man verwacht ik dat dit voor verschillende groepgrotes gaat zijn, mijn persoonlijke gok van links naar rechts (kijkend vanaf de brug) :
Rij 1, single riders rij (maar die was al bekend)
Rij 2, groepen van 3
Rij 3, 2 tallen
Rij 4, minder valide en groepen van 4 en groter.
Hazen pad.
Dit vanuit mijn persoonlijke ervaringen lijkt mij het meest efficiënte en logische kijkend naar breedte van de rijen en het aantal per rij op de kerkbanken. Plaats 1 of 2 goeie groupers die beide 3 banken doet en je kan echt lekker snel alles vullen.