Aurelius Wat een heerlijk koddige kraai! Hoewel de beste details aan de buitenkant van Danse Macabre tot nu toe opgewarmde restjes van het oude Spookslot waren, laat het huidige ontwerpteam hier éíndelijk zien dat ze het wèl op eigen benen kunnen. Voor het eerst: dat smaakt naar meer!
JrmWrm Ziet er goed uit hoor! En het lijkt erop alsof het hoofd en de handen losse onderdelen zijn. Een subtiele animotronic dus?
Dutch23 JrmWrm Dat dacht ik ook te zien ja. Hij zal af en toe wel stiekem bewegen waardoor het een ongemakkelijk gevoel moet geven alsof het beeld leeft.
bogtrotter Een soort hommage aan het oude spookslot waarbij hij met momenten aan het dirigeren gaat en de grafstenen laat bewegen, lijkt mij wel wat.
scagen Ik moet vooral even lachen om deze video, hoe er dramatisch word uitgezoomd om weer in te zoomen maar het beeld weer word meegenomen 😂
Amber Gefilmd uit meerdere hoeken (vanaf 30:59) *3 minuten) Ziet er gruwelijk uit alsof deze oude ruïne in de brand heeft gestaan (video zou moeten starten op het juiste moment)
MrRC Gimli Als die vleermuizen maar Corona virus vrij zijn, anders gaan er gekke dingen gebeuren. Ontopic Begint er mooi uit te zien.
Gimli MrRC Als die vleermuizen maar Corona virus vrij zijn Goh als we daar nou bang voor moeten zijn, iedereen heeft toch al zn prikkie. Ontopic: Begint er idd heel mooi uit te zien, komt voor mij wel in de top 5 best gethematiseerde attracties!
Dutch23 En ook een extra thema element. Hier geen planken-poorten, maar een mooi hekwerk: Bron: Coshira
MM21 Dutch23 ah tof! Heerlijk deze fase in het proces waarin alle details samenkomen. Ik was al aan het wachten op de gietijzeren hekjes die op de concept art te zien waren. Hopelijk komen er meer!
Robkuh84 Dat is wel een heel strak en vooral nieuw ogend hekwerk Ik weet het... het is nog niet af, maar lijkt mij dat dit niet iets is dat nu nog wordt aangepast/verbogen tot een oud hekwerk.
Jeroen_uit_tilburg Robkuh84 als ik t zo zie lijkt dit een hek te worden die open en dicht zal gaan via een schuif systeem. Als het dan helemaal schots en scheef is dan gaat dat natuurlijk niet werken.
Robkuh84 Jeroen_uit_tilburg Waarom denk je een schuifsysteem? Kan zijn dat ik je niet goed begrijp, maar deze poort staat nu toch gewoon open? Volgens mij kom je via de linkerkant het kerkhof afgelopen en loop je via de paaltjes die je ziet richting de brug? Dan zou een schuifsysteem toch niet logisch zijn?
Jeroen_uit_tilburg Robkuh84 nu ik goed kijk naar meerdere fotos zie ik dat het idd geen schuifhek is haha, foutje
Eftelabbo Vleermuizen gespot en een bok binnen. Ook nog close ups van heb mooie ijzeren hekwerk! Via 84Eric op X. Verder kijken ze ook begonnen te zijn met de lage verlichting en de hekken van de wachtrij.