Pretparkgenot Alleen het nut van die oude ronde zaal snap ik nu niet. Je kunt er niet eens komen als gast en het is ook niet dat er aan de binnenkant iets van beleving komt zo te zien.
Dat!
Wel een kleine domper dat dit enkel een muur ter afscherming van de backstage is.
Nu hadden we op de tekening al gezien dat deze ook niet betrokken wordt bij het gebouw maar wat was het tof geweest als hier een binnen wachtrij mee was gecreëerd. Nu vind ik het tamelijk nutteloos want heel prominent zichtbaar is de muur voor mijn gevoel ook niet vanaf de pardoespromenade, er zijn trafohuisjes die meer in het zicht staan met minder gevoel voor esthetiek weggewerkt (lees: naaldbomen)
Maar verder, wat een prachtig buitengebied wordt hier gecreëerd en tof dat rustige hoekje aan het uiteinde. Al blijft het jammer dat de doorsteek naar de promenade verdwijnt want wat gebruikten wij die stiekem best veel op een dag.
Ik krijg met de lekkere dagen erg veel zin in de zomer, maar kijk stiekem ook ontzettend uit naar de herfst. Wat dat betreft duurt de bouw me net te lang. 😉