Mark Sowieso ben ik benieuwd of het dwalen over het kerkhof gaat werken. Als je blijft staan en iemand passeert voelt dat toch als voordringen. Ik zie het zomaar gebeuren dat iedereen doorloopt en wacht aan het einde.
Daar ben ik eigenlijk ook bang voor. In het Sprookjesbos of een walkthrough neemt iedereen lekker de tijd, maar hier gaan mensen vooral snel naar de ride willen, vrees ik.
Goed voorbeeld waarbij dit ook totaal mislukt is, is The Lost Temple in Movie Park Germany. Het mooiste stukje van die attractie is de voorshow / wachtrij net nadat je uit de lift komt. Grootse ruimte met lichteffecten, vuur en noem maar op. Maar iedereen loopt er zo doorheen en gaat dan de hele tijd staan wachten in het lelijke, donkere gangetje verderop, want ze willen o zo nodig vooraan blijven staan. Daar sta je dan, niks te zien, niks te doen, terwijl dat showtje in de vorige ruimte voor niks staat te spelen. Enerzijds is het een super slecht ontworpen attractie maar anderzijds zijn mensen ook gewoon veel te ongeduldig en dom.