Frank tuindwerg Wij hebben geen Slagharen abonnement, maar maken er een weekendje weg van naar Slagharen. Daarbij is de entree ook al inbegrepen. Nog nooit gedaan, een weekendje Slagharen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Cerveza Nou, echt op de valreep ga ik ook mee. Tevens neem ik mijn dochter Isa mee!! Beide optie 3, abonnementen halen we dan op, zal alles direct betalen en mailen.
Fixma Voor lange tijd was het onzeker dat ik deze zaterdag naar de US moest. Ik wilde niet aanmelden om weer later te annuleren. Maar vanavond is besloten om die trip uit te stellen en had ik (Alex) en mijn broer (Willie) wel mee kunnen doen met deze meeting :-( . Als er twee deelnemers uitvallen dan willen wij graag hun plek innemen. We zullen wel zaterdag in het park zijn om onze passen op te halen. Dus misschien zien we elkaar nog..
Marvin Fixma We gaan even contact opnemen met Slagharen of we nog 2 personen extra kunnen toevoegen. En dat laten we dan uiteraard zo snel mogelijk weten 🙂
Marvin Fixma We hebben de vraag uitgezet bij Slagharen maar onze contactpersoon was vandaag niet aanwezig, zodra we reactie hebben melden we ons zo snel mogelijk!
Marvin Fixma Goed nieuws! Jullie kunnen nog mee. Ik heb jullie alvast op de lijst gezet als jullie de betaling in orde maken dan zien we jullie zaterdagochtend. Stuur s.v.p. ook nog even jullie ordernummer van de abonnementen naar team@pretpark.club dan geven wij die nog even door aan Slagharen ook zodat ophalen die ochtend soepel verloopt.
Fixma Marvin Yes! Super bedankt voor alle moeite.. We kijken uit naar onze eerste PretPark.Club meeting.. € 50 reaads overgemaakt en email is vezonden. Tot zaterdag alle...
Gucky Jopo He, jammer Jo, Sharon en ik hadden ons er op verheugd om je weer eens te zien. Maar je zal vast je redenen hebben. Tot een volgende keer kerel.