Hallo! Bedankt alvast voor alle antwoorden.
Frederik Ik heb de link niet alleen hier gedeeld, maar ook op plekken waar ik kom waar mensen over het algemeen niet zo vaak naar een pretpark gaan. Om te kijken hoe er op die manier verschil zit tussen niet pretpark fans en mensen die dat wel zijn, heb ik de vraag erbij gezet hoe vaak mensen schatten dat ze per jaar naar een pretpark gaan. Tot nu toe kan ik door die vraag erg goed zien welke antwoorden van dit forum af komen, haha.
Op de vraag van Frederik en Liampie, of meer de opmerking eigenlijk. Inderdaad, dat had ik er bij moeten zetten. Als ik in het vervolg nog eens zoiets doe dan doe ik dat meteen, maar voor nu zal ik het hier neer zetten. Eigenlijk zijn het drie redenen, ten eerste zoals Frederik zei wil ik graag ontwerper of iets dergelijks voor een themapark worden, dus ik vind het daarvoor al leuk om informatie te verzamelen daarvoor. Ten tweede zit ik nu in vwo 4 en moet ik dus volgend jaar of het jaar daarop aan mijn profielwerkstuk beginnen, en op deze manier kan ik dat alvast een beetje voorbereiden. En ten derde loop ik in pretparken heel vaak met vragen rond over wat mensen er van denken, dus het leek me ook gewoon leuk om eens wat enquêtes op te proberen zetten.
En op de vraag van FennaFenn_FennParks, ik zal waarschijnlijk als ik het af heb een verslag op dit forum delen, of anders in een Google Docs bestand of iets dergelijks.