Njit
Ook Wodan is vrij kaal , Troy is kaal en het zijn beide geen racers. Stampida ( racer) in Port Aventura is ook kaal. Die moeten ook maar een deel slopen en opnieuw beginnen dan?
Michael
Ik zie deze storing een beetje hetzelfde als de herstart van de Pagode. Zal vast allemaal wel goed komen.
Als je Joris vergelijkt met andere achtbanen in het park wint ie het bijvoorbeeld toch makkeljjk van de Python? Joris is nogmaals echt niet het mooist gethematiseerd en ook niet helemaal lekker geplaatst maar het is gewoon een heerlijk race baantje waar het zowel voor de kijker als rijder genieten is. Ik zat de eerste openingsdag weer in Joris met een smile op m’n gezicht. Joris is gewoon een topper in het park voor mij.
De beste optie in mijn optiek bleef de volledige sloop van de Python ipv herbouw en de lap grond aan de andere zijde van de Python betrekken bij een nieuwe coaster. Ze hebben voor behoudt gekozen wat er voor zorgt dat Joris & Python zeer kort op elkaar blijven staan. Een begrijpelijke keuze en ergens ook te prijzen.