De vernieuwde Joris rijdt heerlijk, echt klasse werk geleverd door de Efteling.
De Titan Track is veruit het soepelste stuk uiteraard. De rest van de baan is ouderwets woody, daar hou ik van. Maar die bocht is hemels kwa soepelheid, even soepel als Untamed, daardoor is de bocht wel een stuk minder intens kwa beleving.
De enige klacht die ik heb over de Titan Track, en waar de Efteling zelf ook niet tevreden over is heb ik vernomen in de wandelgangen, is het geluid. Het stukje Titan Track is makkelijk dubbel zo luid als reguliere stukken baan. Vooral in de SRL voelt het echt alsof er een straaljager recht over je hoofd vliegt. Een machtig geluid, maar dat was totaal niet de bedoeling. Er was beloofd vanuit de leverancier (GCI/Skyline attractions) dat de track stiller zou zijn dan normale track, dat is ook gecommuniceerd naar de fans in de Efteling Blog bij aanvang van de verbouwing, maar dat is zeer duidelijk niet het geval. 1 bochtje valt nog te overzien nu, maar ga je meer stukken baan vervangen door Titan Track dat ga je serieuze geluidsoverlast krijgen in de rest van het park, de vakantieparken die ernaast liggen en eventueel zelfs richting de buren van de Efteling.
Edna ziet er ook weer super uit. Maar bewegen doet ze nog niet. Heb begrepen dat ze na de kerstvakantie weer gaat bewegen.