Ik vraag me af hoe ze dat intern gaan aansluiten. Die hal achterin (links van Wonder Woman) is de hal waarbinnen die Justice League Darkride zich bevind. Recht van Wonder Woman is het Metropolis Thema dat rechtstreeks aan sluit op de centrale hal, vlakbij de in/uitgang van het park.
Nu kan ik me nog wel voorstellen dat ze het voorste stukje van Metropolis weg halen en daar een doorgang maken naar het nieuwe gebied, maar dat zou dan wel net het gebouw van de Daily Planet zijn die weg gaat..
En aan de andere kant heb ik er geen idee van waar het zou moeten gaan aansluiten, al zou het in theorie natuurlijk een doodlopende zone kunnen blijven.
Ik vind de locatie sowieso een beetje gek, want juist aan de andere kant van de hal, nabij de overgang tussen Metropolis en Gotham City, is er een doorgang naar de buitenkant gemaakt met overduidelijk het doel daar een toekomstig themagebied aan te sluiten. Echter ook dan vraag ik me af hoe dat verder zou kunnen lopen, want beide gebieden tesamen zouden dan volledig om de Justice League Darkride heen lopen, wat betekent dat je een 2e lus in je park krijgt waarbij je het Metropolis Themagebied over slaat.. Dat lijkt me niet wenselijk. Doodlopende gebieden zijn evenmin handig om te hebben.