Hallo,
Ik ben met mijn familie afgelopen zomer afgereisd met de auto naar Rust in Duitsland.
Om hier eens een weekendje weg te gaan.
Om te beginnen… Het was een hele lange reis. Maar liefst 6,5 uur 😂
Maar toen kwamen we eindelijk bij ons hotel: The Park Hotel Rust
Goed hotel. Het ontbijt is redelijk goed, en de bedden zijn comfortabel.
We begonnen op de dag dat we aankwamen (vrijdag) gelijk rond 19:00 in het zwemparadijs van Europa-Park: Rulantica.
Ik moet zeggen dat dit echt een super leuk zwemparadijs is. Je kan zelfs vanuit binnen naar het buitenbad, waar (toen) een DJ aan het draaien was. Het was echt een feest.
Verder heb ik alle glijbanen gedaan. Al moet ik zeggen dat die dropslide wel mn favoriet is.
Verder was het aardig schoon, en ik vondt het heel leuk gedaan met dat ledscherm waar je dus zeemeerminnen ziet zwemmen.
De zaterdag en zondag hebben wij gebruikt om het park te bezoeken. Wij zijn vanaf een uurtje of 10 het park op gegaan en hebben tot sluitingstijd rondgelopen. Behalve de zondag. Toen hadden we alles al gegad en gingen we rond 18:00 weer terug naar huis.
Omdat we alles wilden doen in het park, zijn we achteraan begonnen. Wat wel heel handig is, is de trein die daar rijd. Zo waren we zonder het hele park door te hoeven lopen, aan de andere kant van het park.
De decoratie en aankleding van de themagebieden en attracties waren echt op en top, en de capaciteit lag enorm hoog. En dat was wel fijn.
Het park was ook erg overzichtelijk en werd goed schoon gehouden.
We hebben zo veel gezien en meegemaakt. In de themagebieden was het gewoon echt alsof je in dat land was. Zoals in Holland.
Ik was hier nog nooit geweest, en voelde me bij binnenkomst al meteen thuis.
Hieronder een greep uit een van mijn beste foto’s