Amber Je koopt en ticket voor dit spookhuis met voorwaarden die je accepteert
Hier wil ik toch even op inhaken, ik heb zelf tickets gekocht voor Slaughterhouse en ik heb nergens in mijn aankoop geselecteerd dat ik eens ben met deze terms and conditions. Sterker nog, die staan zelf ook niet vermeld op de ticket. Hoewel ik de tickets zelf gekocht heb, heb ik pas nu net op de website (dus niet in het verkoopproces) die voorwaarden kunnen vinden. Nadat ik nog een keer ben gaan zoeken.
Als men daadwerkelijk dit in de verkoop proces mee had genomen dan was het vele malen duidelijker, had men "geldige" reden om te klagen, zeker als je het ook nog eens apart op de ticket erbij zet. Maar niets (inclusief je standaard T&C voor verkopen) vernoemd dat je bij de aanschaf van deze tickets toezegt hier aan mee te werken. Dat is mijn optiek een misser vanuit de communicatie tijdens de verkoop van dit ticket.
Het vernoemen van de voorwaarden op een specifieke locaties is niet voldoende, zeker niet als je de kaarten als extra verkoopt binnen je normale ticketing flow. Die hadden gewoon als tickbox moeten worden toegevoegd tijdens je verkoop process.