Marco Op de facebookpagina van RCDB zag ik deze foto voorbij komen @Team Is er een nettere manier om een facebooklink te kunnen delen? Wat zou er gebeurd kunnen zijn?
Marvin Marco Jep die is er, check de edit maar even die ik in je bericht gedaan heb. Waarschijnlijk heb jij vanuit de Facebook app op delen geklikt of iets dergelijks en heeft Facebook een hoop additieven toegevoegd aan de link die je voor ons niet nodig hebt. Gewoon de platte link gebruiken en het werkt als een trein. Probeer het vooral nog eens uit in het test topic 🙂
Marco QDude24 Dat gaat dan wel rigoureus, het lijkt op de foto alsof er een sloopkogel doorheen was gegaan.
Eftelflags Ja dat was wel nodig. Baantje ligt prima zo tussen de bomen door. Maar mijn god. Dat ding deed mij toch pijn.
QDude24 Eftelflags Marco Schijnt dat er een boom of iets dergelijks op is gevallen, en dit dus noodreparaties aan de lift zijn
jos Met een beetje geluk maken ze er brandhout van om het restaurant te verwarmen.. dan Is da klote ding toch nog ergens goed voor.. man man man de goudurix onder de houten banen
Philosopher https://www.kingsdominion.com/blog/2022/the-rebirth-of-the-grizzly---part-3?utm_source=park_facebook&utm_medium=social&utm_campaign=kd_grizzlyblog_jan9&utm_id=23SAS - Gravity Group gebruikt engineered precut track om Grizzly te vernieuwen.
The_Joker Sowieso een goede zaak dat ze er iets aan deze baan gaan doen. Slechter kan Grizzly er nooit van worden. De ligging is prachtig, maar deze woody was niet leuk meer om te doen.
cyberdalton Het is de pijnlijkste houten achtbaan die ik ooit heb gedaan, maar nu ziet het er wel stukken beter uit en hopelijk ook minder pijnlijk
jos Dat ziet er idd al.een stuk beter uit.. man wat een gedrocht was dat.. ik heb een hoop slechte achtbanen gedaan maar dit was echt de goudurix onder de houten wrakken.. Het ziet er al.soepeler uit dus ben benieuwd
RickMarkestein Ik heb de vernieuwde versie vorige week gedaan, en het deel wat de Gravity Group heeft aangepakt is zeer vermakelijk te noemen! Prima first drop en het heuvelwerk na de eerste hoge bocht is best geinig. Als ze volgende winter ook nog even het laatste deel aanpakken (dat was nog steeds niet best) staat hier een prima achtbaan.