- Bijgewerkt
In het Massachusetts Museum of Contemporary Art zal een unieke achtbaan opgebouwd worden in het EJ Hill exhibit.
Deze achtbaan zal door 1 bezoeker per uur gedaan kunnen worden.
De baan zal gebouwd gaan worden door Skyline Attractions.
In het Massachusetts Museum of Contemporary Art zal een unieke achtbaan opgebouwd worden in het EJ Hill exhibit.
Deze achtbaan zal door 1 bezoeker per uur gedaan kunnen worden.
De baan zal gebouwd gaan worden door Skyline Attractions.
Een achtbaan, in een kunstmuseum, met een capaciteit van 1pph. Wat is dit, een Speld artikel?
Heerlijk. Hopelijk blijft ie er lang genoeg staan dat ik de kans heb dit te doen.
Dit soort onnozele credits zijn dus helemaal mijn ding.
Jules Het idee is ook prachtig, alleen dat 1 pph stuit mij tegen de borst. Verder vind ik abstracte kunst opeens fantastisch als het ook in achtbaanvorm komt haha
Ben trouwens benieuwd hoe ze een dergelijk lage capaciteit willen afdwingen ook, ik weet dat er parken zijn waar operations niet je van het zijn, maar hier moet je echt je best voor doen haha
The_Bullgod staat deze al op Coastercount?
Doet me een beetje denken aan die achtertuin achtbanen op YouTube.
Njit geen idee.
1 persoon per uur? Dat is een capaciteit waar ze van dromen in Plopsaland Serieus, dit is echt?! 1 april is nochtans nog ver af...
Ik heb even gekeken naar wat nieuwsartikelen van Skyline Attractions en daar staan nog wat extra details in over deze achtbaan. Hierbij even de details op een rijtje.
De attractie komt in een expositie te staan genaamd Brake Run Helix in het MASS MoCA museum. Als de 1 pph regel het nog niet zeldzaam genoeg maakt als credit, blijft de achtbaan en bijbehorende expositie maar 2 jaar staan. De expositie en de achtbaan openen al 30 oktober aanstaande.
De track is 79,2 meter lang en het is opzettelijk dat de achtbaan lijkt op een backyard rollercoaster door het toevoegen van de houten A-beam supports. Het is een full circuit achtbaan.
Hierbij een foto van het fabricatie proces, een van de 15 track secties
Het eenpersoons karretje is speciaal voor deze expositie ontworpen door Skyline Attractions met hulp van GCII. Hier heb ik helaas nog geen foto van kunnen vinden. Maar gezien de openingsdatum zal het niet lang op zich laten wachten.
De expositie is bedacht door EJ Hill en het zal een combinatie zijn van sculpturen, schilderijen, een podium voor performance en dus deze achtbaan.
1 persoon per uur.., en maar 2 jaar op locatie..
das iig nog steeds meer mensen per uur als wat ze bij dorneypark halen
The_Real_Infernape worsteling, uithoudingsvermogen, trauma en plezier zich vermengen, wat bijvoorbeeld ook gebeurt in attractieparken.
Als je een achtbaan creëert met een capaciteit van 1PPPH dan maak je inderdaad vooral veel worsteling en trauma xD
En dan met die capaciteit wel gewoon een wachtrij bouwen.
Ondertussen is dit project ook verticaal gegaan in het museum. De naam van de coaster zal zijn: Skyline P’Sghetti coaster.
Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/new-rides-small-parks.34432/page-34#post-1143956
The_Bullgod De naam van de coaster zal zijn: Skyline P’Sghetti coaster.
Volgens rcdb heet de achtbaan "Brava!"
1 bezoeker per uur?
Typefout?
En de coaster is open
En als je nog een video wilt zien, van deze coaster in operation, dan moet je hier zijn:
https://www.berkshireeagle.com/arts_and_culture/arts-theater/ej-hill-mass-moca-roller-coaster-brake-run-helix/article_0968b49e-5b73-11ed-81ec-577272b0fb4f.html
Bron: https://coasterforce.com/forums/threads/new-rides-small-parks.34432/post-1144785