John bakvorm Geen probleem! We hebben hm zojuist binnen zien komen! De inschrijving is gesloten en we gaan vandaag doorgeven dat jullie allemaal meegaan. Veel plezier iedereen!
DAN2019 Het word een klein maar heel gezellig meeting en ik heb er zin in is KONDAA, schaam me beetje omdat ik de KONDAA nog niet gedaan
Eduard DAN2019 Je bent niet de enige. Dat is voor mij de voornaamste reden om weer eens een kijkje te nemen in dit park.
PretparkPro Ik heb een mail gestuurd om mijn deelname de annuleren maar ik heb er nog geen reactie op gehad? Ik heb over mail en facebook gestuurd om een andere manier kan ik jullie niet bereiken.
Tonnie PretparkPro We hebben je mail ontvangen vanmorgen, maar gezien de optie 1 deelname verwacht ik verder geen probleem voor je afmelding.
DAN2019 Zijn we klaar voor morgen met gezelligste groep van 9 personen, Oeps, nu maar 8 personen. Heb er zin in... *Correctie van aantal deelnemers, ik had iets over de hoofd gelezen 🙂
mitchellkunst Heel jammer dat @Maritaaax en ik er pas sinds kort erbij zijn, de inschrijving was al gesloten dus wij kunnen jammer genoeg niet mee deze keer. Heel veel plezier iedereen!
Marvin mitchellkunst Volgende keer gewoon lekker mee! 🥳 Tot zo allemaal, wij gaan naar het park wandelen 🤪
Eduard Weer een geweldige dag met leuk gezelschap door een park dat mij deze keer zeer positief heeft verrast! Dank je wel voor de organisatie.