Afgelopen weekend naar het Halloween event geweest in Drouwenerzand. Tja wat kan er ik over zeggen. Als kind zijn kan ik vroeger al in het "oude" park. Nou daar ik echt totaal niks meer terug van te herkennen helaas. Ja de locatie, maar de charme wat het toen had is compleet weg.
Het park bestaat uit wat afgedankte kermis attracties die zijn neergezet, her en der nog wat kleine nieuwe attracties. Maar ik kom er niet meer, terwijl ik er toen bijna elke dag kwam.
Halloween event is opzich voor de kleintjes wel leuk, maar kinderen van 16 jaar en ouder zullen het waarschijnlijk niks vinden. Overdag kunnen de kleintjes zich wel vermaken met een pompoen maken, schminken, touwtje trekken etc.
Overdag lopen er wat geschminkte mensen langs en aankleding van het park is opzich wel oke.
Om 1800 komt dan de "griezelparade" langs, nou dit was meer humor dan horror. En vanaf dan zou het echt eng worden, zelfs de jongste van 6 kon rustig mee in alle spookhuizen en kwam er lachend uit. Nou ja dat zegt genoeg over het niveau denk ik.