Jules Als ik de footers volg is 't sowieso niet precies Formula Rosso Junior maar... eventueel gespiegeld? Trein vertrekt richting El Condor, linksaf, lifthill, first drop naar rechts, zigzag rechtdoor, linksdraaiende helix en dan remmen.
theorder01 Loekiloeki Daar lijkt het wel op. Volgens mij bevindt de uitgang zich aan de binnenzijde (links op de foto) en de ingang zal dan waarschijnlijk aan de andere zijde zitten.
QDude24 Die kiddie coaster neemt meer ruimte in dan ik dacht! Ik denk niet dar daar nog een klein flatje bij komt
The_Real_Infernape QDude24 zou toch jammer zijn. Hoewel ze als paddenstoelen uit de grond schieten, had ik hier best een paar Zierer droptorentjes willen zien. Veel leuker dan die mini Space Shot
QDude24 The_Real_Infernape je ziet wel wat fundering links, maar ik gok dat het een horecapuntje of toiletten zullen worden
Coasterfrenzy QDude24 je ziet wel wat fundering links, maar ik gok dat het een horecapuntje of toiletten zullen worden Zitten er niet al toiletten direct naast de kartbaan. Op de splitsing tegenover de Space Shot?
FlyingTimo Njit lijkt me dat je voor de merknaam Ferrari moet betalen. Ik denk eerder dat ze voor generieke autos gaan.. Als ze heel slim zijn, dan hebben ze met Red Bull gebeld.. want wie wil er nu niet in een F1 achtbaan? ( voor deze doelgroep dan )
Marvin FlyingTimo Ik vraag me af of Red Bull daar zin in zou hebben. Eerder was hun naam natuurlijk gelinkt aan de kartbaan maar nog voor het ongeluk was die sponsoring gestopt (maar de signing nog niet weg gehaald). Ik denk dat het gewoon iets generiek wordt en geen gebruik gaat maken van een bestaande merknaam.
Loekiloeki FlyingTimo Als ze heel slim zijn, dan hebben ze met Red Bull gebeld Bellen kan altijd maar ik zou het bijzonder vinden als ze happen. Los gezien van het kartbaanincident zijn er in het verleden ook kleinere incidentjes geweest tussen Red Bull en Walibi.
QDude24 Coasterfrenzy vanaf Goliath is dat alsnog een flinke trippel dus ik snap het wel als hier toiletten komen
Aliator QDude24 het zou me verbazen als dit toiletblokken worden. Die liggen er letterlijk naast. Ook horeca verwacht ik niet. Dat is daar ook al genoeg. Daarbij gaat er volgens mij een pad lopen (met de bouw van die nieuwe rmc) vanaf goliath naar of condor, waar een restaurant zit, of naar main Street voor dat podium waar ook genoeg eten is.
scagen Aliator of naar main Street voor dat podium waar ook genoeg eten is. Maak daar maar de uitgang van Rio van
QDude24 Volgens Themepark Magic op Facebook zijn er ook Magic Bikes aangeschaft voor in dit gebied. Dat is waarschijnlijk waar die fundering voor is.
Hjalmar Taronco Nee die heeft een vierkante fundering met een ronde paal erboven op. Lijkt erop dat die naast de lifthill komt.
scagen Hjalmar mogelijk in de eerste helix? Als het een gespiegelde versie van Formula Rossa Junior is dan daar genoeg ruimte voor. De in en uitgang kan dan prima onder de firstdrop worden ondergebracht
QDude24 scagen Vergeet niet dat Formula Rossa Junior hoger is geplaatst. Als deze net zo laag stond als die in Walibi hadden die flatjes er niet tussen gepast
scagen QDude24 Dat weet ik, daarom heb ik het ook over de ingang en uitgang onder de first drop/lifthill. Als je kijkt naar het midden van de Helix op de luchtfoto van Walibi zie je ook een klein vierkant vlak wat de fundering voor de magic bikes kan zijn, die is tenslotte ook erg klein.