Ondertussen zijn ze al druk bezig in Bellewaerde. Blijkbaar komen alle vernieuwingen, behalve de spinning rapid, al in 2023.
De werken in de Canada zone, hier komt de Zamperla barnyard-attractie.
Serieuze funderingen!
Hier zie je het verblijf van de amoerluipaarden in India. Hier komt dus de nieuwe speelzone en de Zamperla nebulaz.
Dit wordt het nieuwe zebra- en giraffenverblijf in de Savanne.
Meer vernieuwingen in de Savanne. Het vroegere olifantenverblijf wordt dus serieus getransformeerd!
Het leeuwen- en tijgerverblijf wordt ook vernieuwd in de Indiazone.
In de verre Far West zijn ze ook al serieus aan het werk voor de spinning rapids, maar zoals eerder gezegd: dit is pas voor 2024.
En hier de vernieuwing van het Carrousel-restaurant. Dit lijkt me wel een meer drastische verandering dan het originele bericht liet uitschijnen!
Bron van alle foto's.
Bellewaerde postte ook dronevideo onlangs op hun Facebookpagina
Op hun site kan je ook een mooi overzicht vinden van de vernieuwingen:
De vernieuwingen maken mij alleszins wel heel blij. Bellewaerde ligt niet zo ver, maar ik laat het park al jaren links liggen. Onlangs wel nog Wakala gedaan, en dit was al een eerste hele welkome toevoeging. Persoonlijk ben ik enorm tevreden dat de enorm dode Indiazone wat wordt opgeknapt.
Ik kan enkel maar hopen dat na de spinning rapid de River Splash eindelijk eens vervangen wordt. En wie weet komt dan eindelijk eens een thrill naar Bellewaerde? De nieuwe boomerang van Vekoma is misschien een idee? 😇