mitchellkunst Ik ga misschien morgenmiddag richting de Efteling, ik vermoed vanaf een uur of 14:00. Mocht er iemand zin hebben laat het dan even weten in het topic
Susanne mitchellkunst Ben niet in het park vandaag maar misschien leuk om eens te meeten deze zomer met een groepje in de Efteling!
Stanw05 Hoi allemaal! Ik ben Stan en ik heb sinds kort een Efteling abonnement! Ik zoek alleen nog gezellige mensen waarmee ik eventueel zou kunnen gaan dus heb je interesse laat het mij vooral weten!!
Japio Stanw05 Altijd leuk natuurlijk. Misschien helpt het mensen als je wat meer over jezelf vertelt. Je leeftijd, waar je vandaan komt, wat je overige interesses zijn. Volgens mij hebben er wel al een aantal mensen via dit forum in het park afgesproken, los van eventuele meetings.
Stanw05 Ik ben Stan, 18 jaar en kom uit Den Bosch! Ik houd van gezelligheid en lekker praten en lachen! Ik ben een heel sociaal persoon en vind het totaal niet erg om nieuwe mensen te leren kennen
edduss Stanw05 ik ben edwin, ik woon helemaal in Alkmaar, En ik ga 1 keer per maand heen, 19 okt ga ik weer heen, Zullen we afspreken, het lijkt mijn ook wel eens gezellig om met andere te gaan
Cynt Ik heb nu even geen abo maar vanaf dat de winter efteling weer begint ga ik het verlengen lijk me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
edduss Cynt zo als ik in me andere bericht al had neer gezet, ik ga 1 (soms 2) x per maand naar de Efteling, meestal op zaterdag, Als je wil afspreken kan dat, Stuur gerust een bericht,
Thijskt Hallo! Ik ben Thijs 20 jaar oud. Woon dichtbij de Efteling en ben vandaag ook in het park te vinden. Mocht iemand het leuk vinden hoor het graag 🙂