Een Villians gebied geeft goede mogelijkheden aan de wat duistere kanten van een verhaal, over het algemeen zijn de attracties in Disney vrij happy en bubbly en kleurrijk.
Hoe tof zou het zijn als je een gebied hebt met wat heftigere verhalen, wat spannender wat ook niet gericht is op het hele gezin, ik ben voor!
Ook de andere gedachtes met Coco en Encanto geven een mooi haakje, bij Coco voelde ik meteen Flight of Passage vibes, en Encanto schreeuwt dark ride, en dan vooral een vrolijke tegenhanger van de Haunted Mansion.
Er staat niks vast maar ik gok dat ze wel echt voor deze combinatie van thema’s willen gaan, wat ook wel logisch is gezien de populariteit van deze films, en terwijl ik dit tik, het Villians gebied zou ook de tegenhanger van Avengers Campus kunnen worden.
Magische Portals, een groezelige kasteelomgeving en dan door de magische portal komt daar opeens een handje Villians om je leven zuur te maken.
Het kan nog alle kanten opgaan, en misschien zien we er in deze combinatie niks van, maar het zou gek zijn als ze echt helemaal niks doen met Encanto en Coco.