Jordy Zondag 19 maart 2023 Het grootste gedeelte van de constructies van de huizen in Waterdwarf Alley staan overeind, het zijn er inderdaad 3. Verder is duidelijk zichtbaar dat er gewerkt is aan de entree van Pixarus, waarbij je langs een hele mooie stenen muur naar beneden onder de Helix door loopt! Bij DragonWatch en Jumping Juna is aan de houten gebouwen gewerkt, het hout is gelakt en er is het een en ander dicht getimmerd.
JaylonToverlandgek Jordy Wordt mooi langs Merlins Quest meer beleving meer verhaallijn! Top nu zie je ook echt meer van die waterdwarfs dan alleen in Merlin
Njit Rick Vind het persoonlijk maar een drukke boel rondom de route van Merlins Quest.. Dat was nogal een saaie boel dus kan geen kwaad denk ik..
asuran Vindt het wel jammer dat ze neprotsen gebruiken voor die doorgang terwijl je dicht in de buurt echte stenen heb. Maar daar zal wel een goede reden voor zijn maar de doorgang lijk wel smal, voor nu zal het denk prima zijn maar ben benieuwd over een paar jaar als het park nog meer is gegroeid
Achtbaanpakker asuran Ik denk dat de breedte van het pad wel mee zal vallen en er zal vast ook een hekje in het midden komen om de ingang en uitgang van elkaar gescheiden te houden.
Demin luc136 Ze doen volgens hun site meer dan alleen fiberglas, maar het spuitbeton (en dan vooral het spuitbeton dat hier in Europa zou moeten worden aangelegd) lijkt me inderdaad niet voor de hand liggen. Alle productie lijkt wel vanuit de Filippijnen te komen. Themics is volgens hun projects-pagina trouwens verantwoordelijk geweest voor de Dwervels, figuren uit Avalon fase 1 en de nieuwe toevoegingen. Kennelijk zit hun Europese kantoor ook maar één gemeente verderop in Venlo. Altijd interessant om te zien, dus leuk dat hun eigen website er wel melding van maakt! 🙂
JRS Ik moet zeggen dat ik wel de nodige kritieken had toen we de concept arts zagen voorbij komen. Nu je langzaam meer te zien krijgt van de ontwikkeling ben ik echt zeer benieuwd naar het eindresultaat. Als je die drone beelden ziet zie je wel echt dat het gebied meer smoel krijgt. Nu nog wachten op wat making off beelden.
JaylonToverlandgek Haarlempark gewoon hetzelfde de zoektocht naar Tir Na Nog alleen dan met een betere informatie over de DWARFS en je komt dan gwn langs de kade van de DWARFS verandert eigenlijk weinig aan!
Eftelflags Houtwerk, mooie details en toffe beschilderingen. Enige minpunt is de wat 'cheesy' toverketel. We gaan het zien 🙂
KaleHari321 Jordy Ik heb er ook een beetje een apart gevoel bij. Het is eigenlijk een soort vleugel op een andere vleugel. Wellicht was het beter geweest als ze een ontwerp hadden gemaakt die de vorm van de fysieke vleugel aanhield. Verder stoor ik me er niet aan overigens.
JaylonToverlandgek Jordy Die konden helaas niet anders met 3D effecten. Anders zou de hoeveelheid draaien moeilijk worden en dus minder over de kop
Dream_wizard Die ketel is wel erg raar en het zou ook een beetje in park Asterix thuis horen, het is echt wel een goed gethematiseerde attractie en hier zie je toch de kracht van Toverland.. om zo'n flatride goed te themen
Stijngeene JaylonToverlandgek dat klopt, alleen kun je dan dus ook andersom werken. Werk dan vanuit de vorm die vleugel moet hebben, en maak daar een ontwerp op. Nu is er een ontwerp geplakt op een standaard vleugel i.p.v. dat er voor de standaard vleugel een ontwerp is gemaakt. Alsnog vindt ik het er behoorlijk goed uitzien allemaal! Maar het is een klein verbeterpunt.
Jordy JaylonToverlandgek dat begrijp ik, maar dit is gewoon niet mijn ding… Het is voor mijn gevoel een sticker van een erg gedetailleerde vleugel op een vleugel van een Sky Fly gondel. Met een beetje fantasie zie je toch een heel mooie gondel rondvliegen vanaf de grond!