Jordy Met halloween zal Pixaris wel even wachten zijn maar denk als hij er langer staat en dat de hype eraf is voor de meeste dat het in alle seizoenen behalve halloween geen echt drukke attractie gaat worden. Ik ben 1x in Duinrell geweest en daar heb ik op een echt drukke dag maar 15minuten gewacht. Ook zijn er in toverland niet zoveel mensen die in een SkyFLy durven omdat het veel families zijn met jonge kinderen. Ik denk dat het wel zal meevallen maar op de drukke dagen van het jaar dat het iets langer wachten is dan normaal.
Cornelius Die muziek is denk ik gwn geremixt voor reclames maar het kan altijd de muziek zijn! Maar ik verwacht wel iets anders dan wat er al is kwa muziek.
Limburgleef Ik heb in Toverland bijna nognooit een wachtrij gezien van 3uur. Met halloween 75minuten tot 2uur het ergste. Maar daar heb ik toen ingestaan en de tijden klopte niet. De tijden kloppen vaak dus niet!
Michael Ik ook jammer genoeg maar ik denk dat het wel zal wegvallen met alle andere detaills van de huisjes ernaast / wat op het huisje komen!