Debruijn7 mist blijft ook niet eeuwig hangen! 😏

Bovendien is de toren in de mist linksboven de Parachute Tower, als je goed kijkt zie je bij mijn bericht hierboven bij het linkse oranje pijltje een vorm van een platform en daarnaast een boom.
Bij het rechtse oranje pijltje zie je onderin een bakje met een parachute erboven, het heeft even geduurd maar met een beetje verbeelding zie je het, anders teken ik het straks graag uit!

Originele bericht is hier Jordy

De parachute tower zou heel goed kunnen kloppen op deze locatie. Zoals eerder uitgerekend is er meer dan een radius van 24 meter beschikbaar en de parachute tower heeft een radius van 19 meter volgens de flyer van intamin.

Jordy Hoe zouden ze de gondels en 'armen' dan gaan vormgeven. Als hijskranen?

cas794 Dit lijkt toch alsof er iets van water of een brug over de baan gaat.

• JRS vindt dit leuk.

Pretparkgenot

Oranje is schaduw van baangedeelte van de Helix van Fenix, evenals het geel gemarkeerde, daaronder zit een stuk baangedeelte achter de wolken.

Groene pijlen lijken te wijzen naar een hek of muur, van een wachtrij? Of misschien een verhoging waar de mogelijke attractie op komt te staan. Mogelijk om er dan toch iets op te zetten zodat een eventueel uitzwaaiende arm het baangedeelte of trein niet zal raken.

Edit de gele streep door de groene pijl is een foutje.

Debruijn7 Lijkt me ook ongeveer direct bij binnenkomst avalon te zijn.
    Verder kan dit goed de top zijn van een droptower.

Looopings heeft een aantal plannen laten zien in een nieuw bericht:
    https://www.looopings.nl/weblog/20655/Bouwplannen-verraden-meer-details-over-vier-nieuwe-attracties-Toverland.html

Kort samengevat: Er komt een parachute-droptoren, een carrousel die ook op en neer gaat, een treintje met verschillende dieren. Tot slot komt er nog een attractie in de Helix van Fenix maar daar staat nog geen exact type genoemd.

Wat tof en goed dat de attracties weer uitgebreid zijn qua aanbod, voor kinderen en familie. Hopelijk is de draaimolen een technical park molen die we nu zoveel voorbij zien komen. En als ze het helemaal af willen ronden is de attractie in de helix van fenix een thrill ride!

Wat word dit een prachtig gebied!

Zo is de parachute toren op de teaser te zien in de mist met het uitstekende torentje, en komt er dus echt een verhoging in de Helix te zitten wat ik gisteren al zei, met een schacht en trappen om de attractie te bereiken, wat spannend! Het word zo wel een volwaardig gebied, naast het buitengebied Expedition Zork kan dit zomaar tot de mooiste gebieden horen!

Heel enthousiast over de type attracties, er mistte wat voor de kleine kinderen in het gebied en de parachute toren is gewoon voor iedereen interessant. Daarnaast leuk hoe er met zichtlijnen wordt gespeelt op bovenstaande tekening.
    Qua setting ook goed dat meer attracties rondom de Flaming Feather worden geplaatst, en je meer kinetische energie in dit deel van Avalon krijgt.

Alleen die attractie in de Helix, daar ben ik tot nu toe echt niet happy mee. Het zicht vanuit de bootjes op de baan wordt zo veel meer belemmerd. En juist de rust in dit deel zou tussen de hektiek van meerdere attracties die nu ontstaan blijvend welkom zijn.
    Peter moet wel met een verdomd goed ontwerp komen.

Tja, een treintje en draaimolen zijn in mijn ogen niet de familie-attracties (waar je dus met de hele familie in kan) die Toverland zo hard nodig heeft.
      Afwachten of de parachute toren en de vierde attractie wel in deze categorie vallen.

Mark
      Zou het kunnen dat men een indoor ride maakt en een soort van heuvel maakt met rotsen op en wilde beplanting ? 🙈

Ooit zou ik weer een treintje en draaimolen van weinig toevoegende waarde vinden, echter zie ik tegenwoordig in hoeveel van waarde de eenvoud van deze attracties zijn voor kleine kinderen, zelfs als ze op meerdere plekken terugkeren in het park. De hoek krijgt een dermate breed aanbod dat het na een stuk lopen een nog prettigere plek is om even te vertoeven alvorens weer met kinderen verder te lopen.

Persoonlijk vind ik het erg zonde dat er iets in de helix gebouwd gaat worden. Het komt toch altijd een beetje over als ruimte gebrek, het neemt fotomomenten weg en het lijkt zo onnodig het gebied werd juist gekenmerkt door de natuur en uitgestrektheid.

Het treinritje komt links van Flaming Feather, maar ik zie ook een soort traject tegenover het restaurant. Wat zou dat dan zijn?
      En wat zouden de 5 vierkantjes bij het pad tussen FLaming en Merlin's quest en bij het eilandje bij de Zero G roll van Fenix zijn?