Toverland plaatst zojuist de eerste teaser voor dit project. Kunnen we snel een aankondiging verwachten?
Zijn alle delen waar mist overheen zit, de plekken waar de uitbreidingen komen?

Edit: iemand vertelt net dat er aan de linkerkant in de mist een zwart kasteel zichtbaar is, zou dit de parachute tower kunnen zijn? Zou deze dan toch indoor worden of kijken we hier naar een andere attractie?

Weten we of alles mechanisch wordt? Een stukje avonturen parcours oid zou ook altijd nog mooi in zo'n helix passen.

Stijngeene Oeh dit suggereert toch inderdaad dat we een attractie in de helix kunnen verwachten.
      Ik denk zelf dat er 1 attractie in de helix komt
      1 attractie rechts naast de flaming feather
      en de andere 2 links ervan aan het nieuwe meer. Ben heel benieuwd naar de aankondiging.

Debruijn7 Die inderdaad. De toren lijkt wat dun voor een parachute drop tower? Want de parachute toren met slechts een spits erop lijkt me ook zo kaal. Volledig indoor lijkt me ook sterk, kost veel en dat redden ze met tijd waarschijnlijk niet.
      Maar ze maken ons wel nieuwsgierig zo!

Stijngeene als je kijkt waar dat ding staat en je bekijkt de plattegrond dan is dat aan de andere kant van het meer .

Droptoren komt qua hoogte (van de mist) toch niet uit in de helix? Dan had er wel iets zichtbaar moeten zijn lijkt me?

Wat een prachtige schets!
            Ik verwacht inderdaad dat er op de in mist verhulde plekken aanpassingen en attracties komen.

Over de toren linksboven in de hoek gesproken, ik lag lekker op mijn strandbedje en ik heb de geschiedenis / legendes van Koning Arthur doorgelezen op Wikipedia. Misschien is het een soort abdij of toren zoals Glastonbury Tor, waarover ze het volgende schrijven.

Glastonbury has a long tradition of being ‘The Isle of Avalon’ where King Arthur went after his last battle. The monks of Glastonbury Abbey claimed to have actually found his grave in 1191.

Randomnickname95 nee zeker niet, die toren ligt aan het meer achter the flaming feather.
            Maar als de mist attractie plekken aantoont, komt er nog wel een attractie in de helix.

Ze weten de spanning wel aan te wakkeren 😜 Ik heb zo'n vermoeden dat de mooiste Intamin toren zonder toren er omheen ter wereld wordt!

Lin Het is niet alleen mechanisch. Het betreft 4 attracties en een aantal belevingselementen.

ze gaan dus toch iets meer doen rondom de eerste vijver dan ik had gedacht, ben benieuwd hoeveel ruimte rondom de tweede vijver gebruikt zal worden.

Ik verwacht eerder een molen daar, bv een Nebulaz die is 11 meter. De wachtrij en uitgang kun je in een cirkel eromheen laten rondlopen tot dat je diep genoeg bent om onder het water door te gaan.

Gelukkig hebben we een Brabants park die deze opzet in het verleden al had 🙂

Een Nebulaz zou heel tof staan in een park als Toverland. Ik wik weten wat het wordt haha!

Ik heb een snelle contrast actie gedaan op de afbeelding. Eigenlijk niet noemenswaardig.
            Dan zie je in de Helix iets van een wat lijkt metalen arm (1) Die half is weg gehaald. En de wachtrij (rechts) (2) wachtrij hekjes (onder) tevoorschijn komen.

Aan de andere kant bij de vijver. Een pad met grote steen. Een pad met wat lijkt een huisje. En dan het kasteel/ de toren.

Zie hier twee screenshots:
            1

2

Wat verstaan we precies onder een attractie? Kan het ook zo zijn dat ze die stenen laten staan en iets van aanvulling geven middenin de helix zodat je daar dan kunt lopen? Voor hetzelfde geldt maken daar iets kleins waar een showtje te zien is of iets dergelijks.
              Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat een doorsnee infill attractie daar lekker staat.
              Ik ben het met meerde mensen hierboven eens dat het jammer zou zijn dat dit stukje groen verdwijnt. Zeker op de concept arts waar ze het hele stukje volgeplant hadden met bloemen had er in het echt heel mooi uit kunnen zien.
              Ze hebben wel meteen al een soort natuurlijke barrière gecreëerd in die Helix met het water. Hadden ze toen al rekening gehouden met deze toevoegingen?

Convival
                Dat is wat ik dacht te zien aan de 'metalen arm' inderdaad.
                Maar niet duidelijk(er) te maken. Werkte niet zoals met een foto en contrast aanpassingen. haha

• JRS vindt dit leuk.