Nu het af is, toch maar eens een mening geven.
De nieuwe attracties zullen er hopelijk voor zorgen dat het wat drukker in het gebied wordt. Persoonlijk was het een paar rondjes Fenix en een rondje Merlin's Quest en dat was het wel. Nu zul je toch wat langer blijven hangen.
Waar de nieuwe attracties best ruim opgezet zijn, vind ik Pixarus toch te krap in de helix, die had ik toch liever ergens anders gezien en sterker nog, misschien zelfs wel helemaal niet, want de capaciteit is wel een dingetje en ik denk dat Toverland inmiddels net iets te groot is voor een attractie met die capaciteit.
Dragon Watch is gewoon een leuke uitkijktoren. Wat ik alleen niet snap zijn de blauwe hekken. Waarom zijn die niet gewoon in dezelfde kleur gespoten als bij Pixarus. De kinderattracties zien er leuk uit, al doen sommige dingen wel erg plastic aan. Geen idee wat de reden is, maar ik had graag gezien dat aan bv de Jumping Juna karretjes en de bijen voor de wagentjes van de garden tour dezelfde aandacht was besteed als bv de waterdwarfs.
Wat ik misschien nog wel het leukste vind, zijn de toevoegingen aan Merlin's Quest. Dat zorgt er toch voor dat de rit wat minder saai wordt en dat de herhalingswaarde wat groter is.
Wat ik hier nog wel mis zijn extra toiletten. De nieuwe attracties zullen voor de nodige extra drukte zorgen en mensen zullen waarschijnlijk ook langer in het gebied blijven hangen dan vraag ik me serieus af of de toiletten bij de Flaming Feather voldoende zijn.
Maar al met al een prima uitbreiding met de nodige attracties die er voor zorgen dat het gebied wat drukker wordt en mensen wat langer vasthouden dan een rondje Merlin's Quest en een paar rondjes Fenix. Hopelijk zetten ze de komende tijd nog even goed de puntjes op de i om het echt goed af te maken zodat het overal dezelfde kwaliteit heeft.