Ik was er gisteren ook en ik liep met hoge verwachtingen Avalon binnen. Deze hoge verwachtingen zijn zelfs zwaar overtroffen! De sfeer in Avalon is totaal veranderd op een positieve manier. De muziek is echt heel mooi en past prima bij het verhaal. Wij hebben Dragon Watch en Pixarus niet gedaan (Pixarus had de hele avond een wachttijd van minimaal een uur), maar de Garden Tour is echt heel leuk voor de kleintjes (en grotere kleintjes 😉 ) en Jumping Juna heeft een heerlijk sfeertje in het gebouwtje.
Qua cartoony characters: deze vind je alleen bij de 2 attracties voor de kleinsten. Als je daar niet komt, vallen ze niet eens heel erg op. Jumping Juna is prima weggewerkt binnen het gebouwtje. Juna buiten zie je wel bij The Flaming Feather op het pleintje, maar de Garden Tour staat dusdanig ver naar achteren dat ik het niet op vond vallen.
Waterdwarf Alley is trouwens heel goed gedaan en gaf mij Europa Park vibes. Ik ben benieuwd naar zaterdag wanneer (hopelijk) alle effecten werken en Dragon Watch open is! 😃