mikeee He bah, stretch tenten in Avalon. Ik mag hopen dat dit tijdelijk is, want het ziet er niet uit…
JaylonToverlandgek mikeee dit is tijdelijk. Ik ben er vandaag geweest hoe ze geïnstalleerd werden en dit is gwn vastgemaakt aan de palen eromheen en niet net afgewerkt als ze vast staan en ook staat de tent gwn op de paden en niet vast in de grond zoals de andere tenten. Dus dit is denk ik gwn voor de openingen en gaan daarna weg of is alleen voor de personeelsopening.
pretparkgekkie05-10 Weet iemand of de muziek die je in de shorts en making-of series ziet ook gaat horen bij het Themagebied, want het is echt toffe muziek
KaleHari321 pretparkgekkie05-10 Daar ben ik eigenlijk wel zo goed als zeker van dat ze die muziek gaan gebruiken. Denk wel dat er ook nog veel muziek gaat zijn die we nog niet gehoord hebben.
FennaFenn_FennParks pretparkgekkie05-10 Ik hoop eigenlijk dat in de Making of nog de Scores worden behandeld door ImaScore en wat dieper op ingaan. In de vorige Making of's werdt dat wel uitgebreid behandeld.
KaleHari321 Toverland deelt weer een boel foto’s van Pixarus: Nu valt ook te zien dat de minimumlengte 1.25m zal bedragen. Ik zie echter niks staan over de maximale lengte van 1.95m die vrijwel op elke sky fly van toepassing is. Misschien komt daar nog iets voor of het is er niet?
sanderd Het attractiebord van Pixarus is echt ontzettend mooi. Jammer van de saaie hout boog erom heen.
Bran sanderd denk dat daar wel nog iets mee gaat gebeuren. Dat bord hebben ze ook pas vanmiddag opgehangen
JaylonToverlandgek mikeee gisteren zat Pixaris al te testen met Jean Junior en andere medewerkers erin 😁. Het filmpje heb ik niet op twitter gezet maar wel nog veel updates van de souvenirs en Waterdwarfs Alley
Convival JaylonToverlandgek Mag ik zeggen dat ik het bijzonder vind dat je als Toverland-fan je al die tijd Pixarus al verkeerd hebt geschreven? 😂
mikeee JaylonToverlandgek Het filmpje heb ik niet op twitter gezet maar wel nog veel updates van de souvenirs en Waterdwarfs Alley Ik ben benieuwd, plaats je updates en foto’s/video’s vooral ook hier in dit topic zou ik zeggen.
JaylonToverlandgek Convival uh dat ging dus per ongeluk iedere keer door de snelheid waarom ik het plaatste en de u en de i naast elkaar staan 😂🤣 zie het nu ook pas anders had ik het aangepast maarja wifiproblemen en posten op een paar seconden helpt niet mee maar het is inderdaad Pixarus
JaylonToverlandgek mikeee helaas gaat dat niet zo makkelijk als ik in toverland ben vanwege mijn 4g dat op is en ik hier geen filmpjes kan plaatsen daarom zet ik nu even 1 deel van de fotos en filmpjes online van maandag en dinsdag
pretparkgekkie05-10 Pretparkgenot Lees ik het nou goed, eem bezemsteel?? Dat gaat meer lijken op heksen/Morgana, ik dacht dat ze was verslagen😂
JaylonToverlandgek Pretparkgenot dankjewel dat je het even deelt! Ik heb er helaas geen tijd en wifi voor anders zou ik het hebben gedaan 😂
Achtbaanpakker pretparkgekkie05-10 Het is een besemsteel omdat hrt de Flight School of Magic is, met een bezemsteel kun je ook vliegen!