JaylonToverlandgek Ik zie als ik in Toverland ben altijd gezellige en drukke plekjes bij Katara, Wunderwald enzovoorts. Ik denk dat juist met Avalon The Flaming Feather ook veel gezelliger wordt. Of bedoel je dit anders?
Ik kan dit zeker beamen. Zeker met evenementen als Summer Feelings op zonnige dag heerst er een brusiende gezelligheid, ik ben zelf voornamelijk fan van met een drankje genieten in de tropische sferen van Port Laguna terwijl er wat piraten in een zwembad springen (dat laatste is helaas voorbij) maar ook het plein met de waterspeeltuin rond katara is altijd lekker druk en ook weer perfect zomers ingericht. En ik denk toch dat de uitbereiding weer zo'n plein is waar het gewoon op een zonnige dag de hele dag "gezellig" is en waar je met een familie (eentje die niet van achtbaan naar achtbaan rent) best een tijdje kunt vertoeven. Op het terras, de speeltuinen en in de attracties van Avalon.
Oh en ik wilde nog even toevoegen, ik mis stiekem wel de midzomeravonden van voor Summer Feelings, tot 23:00 uur en dan die vuurwerkshow in een zomernacht, dat was toch wel mijn favoriete Toverland moment!
Toverland is eigenlijk gewoon een heel goed zomerpark (met een winter event waar ook nog veel potentie in zit, maar ook met de hallen vind ik het toch te koud om in de winter naar een pretpark te gaan)