Kevjoe
Idee 1:
Snel even een schets gemaakt:
Legende:
Rood = hotel
Blauw = terras v/e restaurant/bar
Geel = parking
Paars = mogelijke route rijweg (nog te asfalteren)
Gele kruisjes = huisjes rond vijver
Via de Schorfvenweg een asfaltweg aanleggen in de Heesbredeweg, wat momenteel een grindpad is. Zo in één rechte lijn tot aan het perceel waar een mogelijk resort kan ontstaan.
Dan draai je recht de parking (geel) op met zicht op het hotel (paars). Aan de kant van de parking liggen de hotelgangen met theming voor de ramen zoals bij Hotel Matamba in Phantasialand. Zo verberg je het zicht op de parking vanuit het hotel. De kamers liggen allemaal richting parkzijde/uitzicht op Avalon/bomen (lager gelegen verdiepingen kijken tegen de bomen aan).
De bomenrij voor het hotel loopt schuin, om zoveel mogelijk groen te behouden wordt het hotel recht op recht gebouwd waardoor er tussen het hotel en de bomen nog wat ruimte overblijft rechts voor een terras van een eventuele bar of restaurant.
Via een pad kom je tussen de bomen door richting de vijver waar nog huisjes (gele kruisjes) staan, en wandel je zo naar een parkingang voor hotelgasten in Avalon.
Idee 2:
Aangezien er een gasleiding over de gronden van Toverland loopt (de rechte lijn in het fluogroen) waar niet op gebouwd mag worden, lijkt het me zinvoller om een hotelresort te bouwen (blauw) langsheen toekomstige uitbreidingen. Want waar de leiding loopt, gaat ruimte verloren. Die kan je enkel gebruiken voor parking (geel). Net om die ruimte niet verloren te laten gaan, is een resort langsheen een parking bovenop de pijpleiding zinvoller.