Dit is toch echt niet meer verantwoord... niet alleen naar veiligheid toe (want zo'n mensenmassa snel evacueren zal moeilijk worden, en wat als er iets gebeurd met iemand op zo'n punt... good luck om die te bereiken), maar toch ook naar ervaring toe.
Als je ziet dat hun app dan tot 6 uur wachttijd aantikt (wat hopelijk een fout was), maar dat er voor elke ride meer dan 60 minuten wachttijd staat is toch echt niet meer verantwoord. Hoe heb je uberhaupt dan een goede ervaring neergezet voor de gasten: bijna alle paden vol, wachtrijen die propvol zitten en zelfs verderlopen op wegen, waardoor er nog minder flow op de paden ontstaat... ik kan mij inbeelden dat dit toch niet de beste reclame voor hun is.
Halloween draait om angst, maar ik verkies toch een andere soort angst dan vertrappeld worden of een claustrofobische aanval. Dit is mijns inzien toch niet het eerste jaar dat ze Halloween organiseren, dan verwacht ik (zeker gezien de prijzen die ze durven vragen) toch iets van een heel ander niveau.
De beleving zal hier in ieder geval niet op verbeteren.