Bernhard35 Pretparkgenot helemaal eens, er is zoveel historie. Zou het toejuichen maar of de ruimte er is?
rambo1990 Zou de boom die voor de uitgifte stond door de versnipperaar zijn gegaan of zullen ze nog een poging gedaan hebben om deze te behouden/verplaatsen? Leek in het filmpje van Wesley dat deze zo te verplaatsen was. https://www.google.nl/maps/@51.6485166,5.0486986,3a,60y,332.34h,102.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sk1PB2q_IMOHfo8ulFtsAfg!2e0!7i13312!8i6656
Michael rambo1990 die boom lijkt inderdaad behouden te zijn zoals ze die heel voorzichtig rondom hebben vrijgemaakt. Was ook wel een mooie boom natuurlijk. En wat mij ook opvalt is dat men rondom andere bomen grote permanente (als in, die verplaats je niet even) hekken plaatst. Vermoedelijk om de wortels rondom de boom te beschermen. Ze lijken er veel aan te doen de bomen maximaal te beschermen die mochten blijven.
Eftelflags Wat ook al is bevestigd natuurlijk tijdens een eerdere fan bijeenkomst. Men gaat echt alles aan doen om zoveel mogelijk groen te behouden. Dus ik ga er wel vanuit dat ze dat ook gewoon doen.
Progress De Oosterse Geest is er heelhuids uit! Bron: Grappig om te zien dat hij heel licht van kleur is… zo zie je maar weer wat belichting kan doen.
Piet_Verdriet Apart om te zien zo, hij lijkt ook ineens een stuk kleiner. Nu de Vlederiken nog (als die er al niet uit zijn) en het meeste is er wel uit. Gaat allemaal toch sneller dan ik had gedacht.
Liampie Ik had niet verwacht dat de oosterse geest een zichtbare bilnaad had. Fijn dat ook dat behouden lijkt te blijven.
Dream_wizard Gaaf om dit te zien, denk ook dat het zeer bijzonder wordt om te zien hoe het Spookslot tegen de vlakte gaat.
Tim Mooi om te zien dat zulke kleine details ook bewaard blijven. Geen idee in welke vorm en of we dit ooit terugzien, maar een mooi detail was het zeker.
Michael Blijkt dus helemaal geen verschrikkelijke sneeuwman in te zitten. Al die jaren voor niks er omheen gelopen.
JeepeeB Michael Die was er alleen als het bordje er stond, de rest vh jaar was die op vakantie denk ik.
PatrickO Het viel me op dat hier ook wel (te)veel overeenkomsten zijn… Toeval of gaan we de complete entree terug zien? Lijkt me iets te groot ook om een mal van te maken…😉
rambo1990 PatrickO Het viel me op dat hier ook wel (te)veel overeenkomsten zijn… Toeval of gaan we de complete entree terug zien? Lijkt me iets te groot ook om een mal van te maken… Hebben ze bij vrouw holle ook niet gedaan he en alsnog lijkt het gebouw vrij identiek over te komen.
Markiewong PatrickO Bij vrouw holle hebben ze alleen de stenen boven de muur bewaard en de rest is nieuw. Ik verwacht dat ze dat ook gaan doen met het Spookslot. Het zijn mooie easter eggs en het bespaart in kosten.