Lizzzard Haha, heb ik die naam? Nou ik drukte net op de afstandsbediening van m’n tv en de tv ging uit. Dat was weer voldoende interactie hoor.
Nee, zonder gekheid, ik vind het een prima attractie zo maar denk dat de Efteling gedacht heeft de attractie interessant te moeten houden voor kinderen nu de stuurtjes niks meer doen. Dat moest dus gecompenseerd worden. Ik ben alleen van mening dat het ‘stoere’ meesturen en daadwerkelijk ook een beetje invloed uitoefenen over het pad dat je rijdt echt veel meer meerwaarde had dan de nieuwe toevoegingen.
Ik zou dus ook absoluut niet willen pleiten voor nog meer gimmicks (die anno 2019 interactief moeten heten) in een attractie waarin je in een autootje rondgereden wordt. Ik ga snel eens in het echt kijken hoe ze er exact uitzien maar zoals ik het nu inschat hoeven dit er echt niet meer te zijn. Het blijft na de renovatie zo te zien een leuke attractie waar ik op het eerste gezicht schrok van de nieuwe karren, maar de oude oude tufter waar je een rijbewijs kon halen en zelf kon sturen, dat was eigenlijk toch veel toffer?