Dit gerucht rondom Six Flags-keten vernam ik al een tijdje geleden via Social media - en toen heb ik er (te) weinig aandacht aan geschonken.
Maar nu kom ik het weer tegen via Themepark Predictions & More plus gisteren een paar tweets voorbij zag komen is dat Six Flags-parken - of in ieder geval Six flags America en Six Flags Discovery Kingdom een (groot) gedeelte van hun parken dicht houden vanwege kostenbesparingen. Plus schijnt dit hele seizoen de meeste Six Flags-parken op veel dagen (Ik heb video's gezien van zeer lange rijen voor de kassa's bij Six Flags Fiesta Texas) erg rustig te zijn geweest. Maximaal wachttijden van zo'n 15 minuten terwijl je in eerdere seizoen gemiddeld 45 minuten moest wachten op 1 attractie zonder Flashpass.
We moeten eind augustus afwachten (dan komt meestal Six Flags-annoucement-video voor het komende seizoen uit) het schijnt zal Six Flags Inc. geen nieuwe attracties voor hun parkenketen voor de 2023- en 2024-seizoen aankondigen.
Gaan er binnen enkele jaren Six Flags-parken verkocht worden of definitief sluiten vanwege te lage bezoekersaantallen / verkeerde managementbeslissingen / gevolgen van de COVID-19-crisIs of andere oorzaak?